بعد از این که روز گذشه به علت بارش شدید باران سه دیدار از رقابت های لیگ آزادگان لغو گردید و به امروز موکول شد از دقایقی پیش دو تیم فجر سپاسی شیراز و سرخپوشان پاکدشت به مصاف هم رفتند.
کد خبر: ۶۸۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 26 November 2018

تابناک فارس به نقل از ورزش سه: این دو تیم در شرایطی به دیدار هم می روند که فجر سپاسی با 11 بازی و کسب 12 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و سرخپوشان پاکدشت همین تعداد بازی و 22 امتیاز در جای چهارم لیگ حضور دارد.

 

این در حالی است که سرخ پوشان پاکدشتی تا پایان هفته سیزدهم در مصاف با حریفان ۲۴ گل به ثمر رسانده اند و در مقابل تنها ۱۰ گل دریافت کرده اند، می توان گفت این تیم در کارهای هجومی و دفاعی عملکرد خوبی داشته است و پس از تیم گل گهر سیرجان دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد اما زرد پوشان فجر سپاسی شیراز نیز در تقابل با رقبا تنها ۴ بارموفق به گلزنی شده اند اگر چه تنها ۵ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند.

 

حال باید دید تقابل دومین خط حمله لیگ و بهترین خط دفاع لیگ چه سرانجامی خواهد داشت. به جز این مسابقه 4 تیم شهرداری ماهشهر - شهرداری تبریز و شاهین بوشهر - مس رفسنجان نیز دو بازی عقب افتاده دیگر لیگ دسته اول را برگزار می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار