رئیس فرهنگسرای رسانه:
تابناک: رئیس فرهنگسرای رسانه گفت: تابستان امسال فضای فرهنگسرای رسانه به جلسات هم اندیشی برای نقد محصولات و جریان‎های رسانه‎ای اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 29 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مجید شریفی‎فر، اظهار داشت: تابستان ۹۴ در فرهنگسرای رسانه اصفهان سلسله نشست‎هایی برای نقد محصولات و جریانات رسانه‎ای با عنوان کافه نقد برگزار می‎شود.

وی افزود: اولین جلسه این سلسله نشست‎ها با عنوان نقش رسانه‎ها در دگرگونی هویت فرهنگی برگزار شد.

رئیس فرهنگسرای رسانه ادامه داد: در تاریخ ۱۰مردادماه نشست تخصصی با عنوان خانوده ایرانی در جدال با زندگی سنتی و مدرن برگزار می‎شود که در این راستا فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو » اکران می‎شود و سپس مسعود فراستی منتقد سینما و تلویزیون در خصوص این موضوع سخنرانی می‎کند.

وی ادامه داد: این نشست روز ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۷:۳۰ به صورت آزاد و رایگان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‎شود.

شریفی‎فر گفت: جریان شناسی مذهبی ماهواره عنوان نشست بعدی است که در راستای تحلیل برنامه‎ها و سریال‎های ماهواره در تاریخ ۱۸ مردادماه برگزار می‎شود.

وی بیان داشت: بازشناسی رابطه دختر و پسر در رسانه‎های نوین، بررسی فیلم‎های ضد ایرانی، رسانه انقلابی، رسانه انتقادی، روانشناسی به زبان رسانه عنوان سایر نشست‎های این مرکز است که به ترتیب تا ۱۵ شهریور یکشنبه‎های هر هفته برگزار می‎شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :