نماینده مردم شیراز:اگر خواهان درآمد زایی بهینه در صنعت گردشگری بویژه در شهر باستانی شیراز هستیم، می‌بایست بسترهای حضور گردشگران جوان را در شیراز مهیا کنیم زیرا این افراد با توجه به ذائقه جوانی که دارند می‌توانند درآمد زایی اقتصادی از باب سرمایه گذاری و خرید کالا برای اقتصاد گردشگری را رقم بزنند.
کد خبر: ۶۸۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 27 November 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:علی اکبری درباره وضعیت صنعت گردشگری شیراز، گفت: صنعت گردشگری شیراز دارای ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی و فرهنگی است که می‌تواند برای کشور ارزآوری بهینه‌ای را رقم بزند و این در حالی است که تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه برعلیه کشورمان مانع جذب توریست‌های خارجی به نحو گسترده به کشور است.

ورود با احتیاط گردشگران خارجی به کشور با سیاه نمایی رسانه‌های بیگانه

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاه نمایی برخی از رسانه های بیگانه موجب می‌شود که گردشگران خارجی با احتیاط پای به کشور بگذارند بنابراین قبل از هراقدامی بایدرسانه های کشور به طریق یکپارچه از امنیت گردشگری جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی با تبلیغات هدفمند دفاع کنند.

اکبری افزود:گردشگران 60 الی70ساله در شهر شیراز به وفور دیده می‌شوند اما اگر خواهان درآمد زایی بهینه در صنعت گردشگری بویژه در شهر باستانی شیراز هستیم، می‌بایست بسترهای حضور گردشگران جوان را در شیراز مهیا کنیم زیرا این افراد با توجه به ذائقه جوانی که دارند می‌توانند درآمد زایی اقتصادی از باب سرمایه گذاری و خرید کالا برای اقتصاد گردشگری را رقم بزنند.


گردشگران سالخورده خارجی درآمد اقتصادی بالایی برای صنعت گردشگری به ارمغان نمی آورد

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گردشگران سالخورده خارجی درآمد اقتصادی بالایی برای صنعت گردشگری به ارمغان نمی آورد یادآورشد:افزایش درآمد اقتصادی با جذب توریست جوان به کشور به سادگی با توجه به جاذبه‌های گردشگری شیراز و کشور رقم می‌خورد.

پایان پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار