جلسه‌ امضا تفاهم نامه‌‌ مشترک 3 طرفه فیمابین سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه عاشورا در راستاي عملياتي نمودن برنامه هاي اقتصادمقاومتي و اجرای طرح هاي همگام با كشاورزي برگزار گردید.
کد خبر: ۶۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 29 July 2015

به گزارش تابناک  تبریز، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف امضای این تفاهمنامه گفت: هدف از اجراي اين تفاهم نامه ، عملياتي نمودن منويات مقام معظم رهبري در راستاي مردمي كردن اقتصاد و مقابله با تحريم هاي اقتصادي استکبار جهانی است.

مهندس شهرام شفیعی اصلي ترين هدف از اجراي اين تفاهم نامه را بهره گيري حداكثري از پتانسیل علمی فارغ التحصیلان بسیجی بخش کشاورزی براي اجراي طرح هاي اقتصادمقاومتي در جهت استمرار ارزش هاي بسيجي و انتقال آن به ميدان هاي كار و تلاش در عرصه سازندگي عنوان كرد.

وی در ادامه افزود: با اجرای این تفاهم سازمان نظام مهندسی مکلف می شود همکاری های لازم را در امر آموزش فارغ التحصیلان بسیجی انجام دهد و مسیر صدور مجوز فعالیت های کشاورزی برای را دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی هموار سازد.

رئيس سازمان بسيج سازندگي آذربايجان شرقي نیزدر اين جلسه گفت: برای تسریع در روند اجرا و هماهنگی هرچه بیشتر در پیشبرد برنامه‌های تعیین شده درنظر داریم کارگروه‌هایی در ارتباط با بحث های اقتصاد مقاومتی درسازمان راه اندازی کنیم، تا با مشورت گرفتن و اعلام سیاست‌های 3 سازمان ، بهترین راهکار را برای اجرای صحیح اهداف انجام دهیم.

سرهنگ سيدصفر قائمي فعاليت در 5 كارگروه از قبيل كارگروه توليدات گياهي، دامي، صنايع تبديلي، آموزش و ترويج و كارگروه تسهيلات را از اهم فعاليت هاي اجرايي اين تفاهم نامه ذكر كرد و افزود: هر سه سازمان در جهت تعالي فرهنگ اقتصادمقاومتي و تامين امنيت غذايي كشور گام برخواهند داشت.

رئيس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه عاشورا نیزدر این جلسه گفت: تحقق رهنمودهای مقام عظمای ولایت بر تشکیل بسیج ده ها میلیونی و اشتغال جوانان فارغ التحصیل کشاورزی از عمده اهداف این تفاهمنامه می باشد.

سرهنگ ذولفقاری افزود: سازمان بسیج مهندسین نیز در زمینه جذب و سازماندهی افراد عضو شده و تسهیل در مراحل عضویت آنها و صدور گواهی بسیجی و همچنین اطلاع رسانی برای شرکت در دوره های آموزشی و مهارت افزایی می تواند همکاری های لازم در جهت پیشبرد اهداف یاری نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار