دبیرهیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان فارس با اشاره به برگزیده شدن زورخانه بزرگ شیراز به‌عنوان سومین آکادمی ورزش زورخانه‌ای کشور خواستار ساخت زورخانه بین‌المللی در شهر شیراز شد.
کد خبر: ۶۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 29 July 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:حسین غرقی امروز در نشست خبری به‌مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی اظهار داشت: برای ساخت زورخانه بین‌المللی در شیراز دو هکتار زمین نیز اختصاص داده شده اما برای ساخت آن اقدامی نشد که خواستار پیگیری و ساخت این سالن هستیم.

غرقی تصریح کرد: شهر شیراز همواره مرکز آموزش ورزش‌های پهلوانی در عرصه ملی و بین‌المللی بوده است و باید برای ساخت زورخانه بین‌المللی در این شهر اقدام شود.

وی با اشاره به فعال بودن 52 زورخانه در استان فارس بیان کرد: برخی از شهرستان‌های این استان از داشتن زورخانه بی‌بهره هستند که باید برای اشاعه فرهنگ ورزش پهلوانی و ایثار و از خودگذشتگی ساخت زورخانه در آن برنامه‌ریزی شود.

دبیرهیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان فارس با اشاره به فعال بودن ورزشکاران این استان در لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای کشور افزود: یکی از مشکلات این تیم نبود نداشتن اسپانسر است که از صنایع مختلف درخواست حمایت از این تیم می‌شود.

غرقی با تشریح برنامه‌های هفته فرهنگ پهلوانی از 6 تا 12 مردادماه گفت: گلباران قبور مطهر شهدا توسط ورزشکاران، دیدار اعضای ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی با ائمه جمعه و فرمانداران، تجلیل از مربیان اخلاق‌مدار، اهدای خون توسط ورزشکاران استان، دیدار با پیشکسوتان ورزش و خیرین زورخانه‌ساز از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار