دانشگاه علوم پزشکی ایلام با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تخصیص سهمیه دستیاری مناطق محروم در اختیار استان نیست.
کد خبر: ۶۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱ 30 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،دانشگاه علوم پزشکی ایلام با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تخصیص سهمیه دستیاری مناطق محروم در اختیار استان نیست.پیرو سوالاتی که از سوی داوطلبان آزمون دستیاری سال جاری مطرح گردیده است، به اطلاع این عزیزان می رساند تخصیص سهمیه دستیاری مناطق محروم منحصراً از اختیارات وزارت متبوع بوده که همه ساله با شاخص های مختلف ارزیابی لازم صورت گرفته و رشته هایی برای استان های محروم در نظر گرفته می شود.
 
در آزمون سال جاری برای استان ایلام رشته های جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، بیهوشی، بیماری های داخلی، بیماری های عفونی، روانپزشکی، پاتولوژی و طب اورژانس در نظر گرفته شده است و البته پیگیری هایی نیز در دست اقدام است که حتی الامکان تجدید نظر صورت گرفته و رشته های زنان، ارتوپدی، چشم و رادیولوژی به لیست فوق اضافه شود.
 
لازم به ذکر است که امسال در دولت تدبیر و امید برای اولین بار در استان ایلام و پس از 20 سال پذیرش پزشکی عمومی، دوره های تخصصی کودکان و بیماری های داخلی نیز در استان ایلام برقرار شده و به لطف خداوند از امسال پذیرش دستیار صورت می گیرد.
ضمناً کماکان تامین نیروهای تخصصی برای استان در همه رشته های مورد نیاز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت خواهد گرفت و مشکل خاصی در این زمینه وجود نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار