رئیس اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان اردبیل با اشاره به مجوز ۲ ماهه راه‌اندازی ایستگاه عسل در اردبیل گفت: ایجاد بازارچه دائمی عسل در اردبیل نگاه حمایتی از سرمایه‌گذاری را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 30 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فریدن صفوی ‌در بازدید خبرنگاران از ایستگاه عسل اردبیل اظهار داشت: متاسفانه به دلیل برخی بروکراسی‌های اداری و عدم حمایت برخی از مسئولان ایجاد بازارچه دائمی عسل در اردبیل با مشکلاتی مواجه شده که امیدواریم در این راستا مسئولان از جمله فرمانداری، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: با ایجاد بازارچه دائمی عسل در اردبیل حداقل برای 20 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود و در این بازارچه محصولات و سوغات استان اردبیل به گردشگران داخلی و خارجی ارائه می‌شود.

عضو انجمن ملی عسل ایران تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در استان اردبیل نیازمند تعویض برخی نگاه‌های منفی به این حوزه بوده که متاسفانه در استان اردبیل در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران اهتمام ویژه‌ای انجام نشده که امیدواریم با عنایت ویژه استاندار و مسئولان استان با حمایت از سرمایه‌گذاران استان اردبیل به توسعه همه‌جانبه‌ای دست یابیم.

صفوی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده قرار است طرح ایجاد بازارچه دائمی عسل به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه شود که امیدواریم این شورا با نگاهی مثبت به سرمایه‌گذاران این طرح را تصویب کند تا بتوانیم با ایجاد بازارچه دائمی عسل در اردبیل علاوه بر ارائه سوغات و محصولات استان اردبیل به مسافران و گردشگران صنعت زنبورداری در استان را رونق دهیم.

رئیس اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان با گلایه از حضور دوباره عسل‌فروشان ورودی‌ها و خروجی‌های شهر اردبیل گفت: با وجود اینکه با تلاش فرمانداری، راه و شهرسازی و اتحادیه عسل‌فروشان این عسل‌فروشی‌های دوره‌گرد جمع‌آوری شده بودند ولی بار دیگر با فعالیت خود چهره شهر را زشت کرده‌اند که امیدواریم مسئولان در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار