مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: احکام بازنشستگان فرهنگی سال‌های 91 تا 94 در حال انجام است و امسال برای 2 هزار و 500 نفر صادر می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 30 July 2015
به گزارش تابناک به روایت خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی قاسمی  در نشست مشترک مجمع خیران مدرسه‌ساز مازندران با مجمع خیران آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با بیان اینکه علی‌رغم توسعه‌یافتگی استان در بسیاری از حوزه‌ها از میانگین کشور پایین‌تر هستیم، اظهار کرد: نیروی انسانی توانمند در خارج استان داریم که تاکنون فکری در این باره نشد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه باید از تجربه دو دهه مجمع خیران مدرسه‌ساز استفاده بهینه کرد و به جلو حرکت کنیم، افزود: سیستم مدرن آموزشی نقش اساسی در افزایش کیفیت نظام آموزشی در جامعه دارد که نقش خیران مدرسه‌ساز در این موضوع بسیار ارزشمند و ماندگار است.

قاسمی با اشاره به اینکه سرانه فضای دانش‌آموزی به طور متوسط در استان هشت سانتی‌متر بوده و میانگین کشور 15 سانتی‌متر است، تصریح کرد: سرانه فضای پرورشی و آموزشی مناسب در استان نداریم.
این مقام مسئول به وجود 500 مدرسه بلااستفاده در استان اشاره کرد و بیان داشت: بستر در آموزش و پرورش مهیاست تا حوزه‌های مشارکت را توسعه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه مشکل بازنشستگان فرهنگی از سال 88 تا 91 که شامل 6 هزار نفر بوده حل شده است، اظهار کرد: احکام بازنشستگان سال‌های 91 تا 94 در حال انجام است و امسال برای 2 هزار و 500 نفر صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان شایسته‌ای در استان داریم که هیچ‌گونه حمایتی نمی‌شوند، ادامه داد: این دانش‌آموزان در صورت عدم حمایت یا تحصیل را رها می‌کنند و یا به دیپلم اکتفا می‌کنند.
قاسمی با اشاره به اینکه به‌جای کارهای کوتاه‌مدت عزم عمومی ایجاد کنیم، گفت: فضا را برای فعالیت‌های بزرگ ایجاد کنیم تا استعدادهای دانش‌آموزان خاموش نشود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار