کد خبر: ۶۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵ 31 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد مدیر شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دهدشت،اظهار داشت: مبلغ 4000 میلیون ریال اعتبار برای کاهش تلفات شهرستان تخصیص داده شده است.

خسرو پرویزی بابیان اینکه امسال به ترتیب مبلغ 2 هزار و 776 میلیون ریال، 3 هزار و 599 میلیون ریال و 6 هزار و 80 میلیون ریال برای توسعه و احداث شهری،توسعه و احداث روستایی و اصلاح و بهینه سازی شهری اعتبار تخصیص داده شده است،گفت: در مجموع 29 هزار و 860 میلیون ریال اعتبار به شرکت توزیع ناحیه برق کهگیلویه تخصیص یافت.

وی بابیان اینکه شبکه توزیع شهرستان کهگیلویه یک شبکه توزیع هوایی است،عنوان کرد: شبکه‌های توزیع هوایی به واسطه که هادی این شبکه روپوش ندارند بسیار آسیب‌پذیر هستند.

پرویزی با اشاره به اینکه 4 بار قطعی در ماه در یک شبکه که تازه به بهره‌برداری رسیده یک مسئله طبیعی است،ابراز کرد: یکی از مشکلات اصلی ما گستردگی شبکه توزیع برق شهرستان است.

وی با بیان اینکه سطح ولتاژ برق در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان 33 کیلو ولت است،ابراز کرد: سطح ولتاژ برق در سایر استان‌های کشور 20 کیلوولت است و 33 کیلوولت در رده فوق توزیع است.

پرویزی با بیان اینکه 36 هزار و 476 مشترک برق در شهرستان کهگیلویه وجود دارد، بیان کرد: از این تعداد 18 هزار و 811 مشترک شهری و 17 هزار و 668 مشترک روستایی هستند.

مدیر شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه با توجه به فصل گرما خواستار مدیریت مصرف برق در شهرستان شد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با فرهنگ‌سازی راه‌های صرفه‌جویی و مصرف بهینه برق را در بین مردم نهادینه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار