تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: ما هیچ مشکلی برای انتقال آب جهت مصارف شرب نداریم، اما انتقال آب برای مصارف کشاورزی، صنعت و گردشگری طبق مصوبه برنامه ششم توسعه ممنوع است.
کد خبر: ۶۹۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 19 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط‌عمومی مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری، اردشیر نوریان در صحن علنی مجلس در انتقاد به عملکرد هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: هنر مدیریت به این نیست که حیات، ممات و امکانات یک استان را فدا کنید تا یک مشکل را حل کنید و باید برای حل مشکلات راه‌های قانونی طی کرد.
رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه انتقال آب بین‌حوضه‌ای ممنوع است، ادامه داد: ما هیچ مشکلی برای انتقال آب جهت مصارف شرب نداریم، اما انتقال آب برای مصارف کشاورزی، صنعت و گردشگری طبق مصوبه برنامه ششم توسعه ممنوع است.
وی خاطرنشان کرد: نباید نمایندگان مسائل استان خود را خارج از عرف پیگیری کنند و اگر استعفا در بین نمایندگان رسم شود، باید شاهد قاعده‌شکنی در مجلس باشیم و مقصر در این موضوع در عدم رسیدگی به موضوع استعفای نمایندگان اصفهان توسط هیأت رئیسه است.
نوریان در پایان گفت: اگر جلوی این اقدامات نمایندگان گرفته نشود در اداره کشور به مشکل بر می‌خوریم و موضوعات باید در چارچوب قانونی پیگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار