سرپرست استانداری قم به اتفاق جمعی از مسولین استانی شب یلدای خود را در کنار فرزندان بهزیستی در مرکز شیرخوارگاه صدف گذراندند.
کد خبر: ۶۹۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 22 December 2018

به گزارش تابناک قم، همزمان با شب چله و آغاز زمستان، سرپرست استانداری قم ، فرمانده انتظامی استان ، مدیرکل بهزیستی استان قم و جمعی از مسئولین و خیرین استان، با حضور در مرکز نوباوگان و شیرخوارگاه صدف ضمن سرکشی به ایتام ، کودکان بی سرپرست و فرزندان بهزیستی، شب یلدا را کنار این فرزندان گذراندند.

در ابتدای این مراسم، دکتر سلیقه، ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و تقدیر و تشکر از حضورشان در جمع فرزندان بهزیستی ، شب یلدا را از سنت های نیکوی ایرانیان جهت در کنار هم بودن و حضور در جمع نیازمندان برشمرد و افزود: بهزیستی جهت ارائه خدمات مناسب و مفید، نیازمند نگاه مثبت و مساعدت مسئولین و حمایت خیرین است.

مدیر کل بهزیستی استان قم، تصریح کرد: اگر حمایت بی نظیر نیکوکاران که در همه جا حامی و مددکار بهزیستی هستند، وجود نداشت، بی شک با اعتبارات دولتی پاسخگویی به نیازهای جامعه در این راستا، با مشکل مواجه می شد.

این مراسم با برنامه‌هایی همچون اجرای سرود و دکلمه توسط فرزندان بهزیستی ، حافظ خوانی و... همراه بود و درپایان مراسم هم به فرزندان بهزیستی هدایائی داده شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار