فرمانده انتظامی استان ایلام، در مورد ارتکاب نوعی کلاهبرداری که با دستاویز ارائه کارت بیمه تکمیلی انجام می شود به اهالی این استان هشدار داد.
کد خبر: ۶۹۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 23 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار نورعلی یاری اظهار داشت : به تازگی برخی افراد شیاد با به دست آوردن اطلاعات سجلی افراد به درب منزل آنها مراجعه کرده و کارتی را به مبلغ 60 هزار تومان به آنها داده و ادعا می کنند که این کارت بیمه تکمیلی از طرف وزارت بهداشت برای آن فرد ارسال شده است.

وی افزود: با پیگیری و راستی آزمایی همکار ما هیچکدام از پزشکانی که نامشان در لیست آمده با چنین شرکتی قرارداد نداشته و بیمه سلامت نیز از قانونی بودن چنین فعالیتی ابراز بی اطلاعی کرده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: این افراد با سوءاستفاده از اطلاعات سجلی و آدرس اشخاص مختلف که مشخص نیست از کجا به دست آورده اند به درب منازل مراجعه کرده و با دریافت پول نقد یک کارت فاقد ارزش را به خانواده ها تحویل می دهند.

وی یادآورشد: مردم در صورت مراجعه چنین افرادی به اسم شرکت امید سلامت خانواده به درب منازل آنها و یا تماس تلفنی از طرف عوامل این شرکت جعلی، مراتب را فورا به پلیس اطلاع دهند.

وی به خانوارهای شهری و به خصوص روستایی استان هشدار داد فریب این اقدامات کلاهبردارانه را نخورند و درصورت مواجهه موضوع را به پلیس اطلاع دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار