مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: این نمایشگاه هر روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ و در روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۰:۳۰ پذیرای همشهریان خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 23 December 2018
حسین رجبیان از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزئینی در همدان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۳ تا ۸ دی ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رجبیان اظهار کرد: در این نمایشگاه ۸۰ شرکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز و همدان در زمینه‌های مبلمان (سلطنتی-راحتی-کلاسیک)، لوستر و چراغ‌های روشنایی، صنایع چوبی، کالای خواب، نهارخوری و سرویس خواب محصولات خود را در فضایی افزون بر ۵۰۰۰ متر مربع و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه عرضه می‌کنند.

وی با تأکید براینکه حمایت از تولید داخلی و محصول ایرانی مهمترین هدف برگزارکنندگان این نمایشگاه است، تصریح کرد: تنوع اجناس و قیمت‌ها، کیفیت مناسب و استفاده از طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه و جدید از مزایای این نمایشگاه است که بازدیدکنندگان را در انتخاب محصول مورد نظر خود یاری می‌رساند.

رجبیان افزود: فضای رقابتی ایجاد شده در این نمایشگاه سبب گشته است که شرکت کنندگان در ارائه مدل‌ها و گونه‌های مختلف محصولات خود دست به نوآوری زده و در ضمن استفاده از آخرین طرح‌های جهانی، ایده‌های متناسب با فرهنگ ایرانی را نیز در نظر داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار