مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان با اشاره به اینکه هر سال ارزیابی از دفاتر پرستاری بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود، اظهار کرد: بعد از پایان یک سال تمام اقدامات انجام شده در بیمارستان آتیه به سازمان تامین اجتماعی ارسال می‌شود تا ارزیابی صورت گیرد.
کد خبر: ۶۹۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 24 December 2018
راضیه حسینی‌شاخص از کسب رتبه نخست دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان در بین بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور خبر داد.

به گزارش فارس، حسینی‌شاخص با بیان اینکه سال گذشته عملکرد ارسالی بیشتر در حیطه مهارت‌سنجی بود افزود: شاخص‌هایی نظیر کنترل عفونت بیمارستانی، آموزش کارکنان و بیماران بیمارستان و ... در این راستا مد نظر بوده است.

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان با اشاره به سیاست‌های آموزشی در ارتباط با بازدید‌های مستمر توسط مدیر پرستاری و سوپروایزر و نیز حتی از سوی مسؤول بخش بیمارستان، افزود: بخشی از ارزیابی عملکرد بیمارستان آتیه توسط کارشناس ارشد پرستاری استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نمره اعتبار بخشی قسمت درمانی بخش‌های پرستاری بعلاوه قسمت مدیریت پرستاری آموزش جمع و در قالب یک نمره اعلام می‌شود، گفت: نمره بالای ۹۰ عالی محسوب می‌شود که دفتر پرستاری در این حوزه رتبه ۹۳.۴۵ را کسب کرد و صاحب امتیاز نخست شد.

حسینی‌شاخص با اشاره به سال گذشته نیز بیمارستان آتیه با امتیاز ۸۷.۵ نمره عالی را کسب کرد و رتبه نخست را بدست آوردیم، افزود: از سال ۹۱ به بعد بیمارستان آتیه همدان جزو پنج بیمارستان برتر کشور در بخش پرستاری شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۱ رتبه چهارم، ۹۲ رتبه سوم، ۹۳ رتبه دوم و ۹۴ رتبه سوم را کسب کردیم، گفت: از سال ۹۵ در دو سال متوالی رتبه اول را بدست آورده‌ایم.

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان با بیان اینکه به یکباره از رتبه ۴۰ به چهار، دو، سه و یک رسیده‌ایم و این مهم کار آسانی نبوده است، افزود: پشت این رتبه‌های بدست آمده زحمات همکاران دخیل بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار