گلایه شهروندان از رشوه گیری پیمانکاران شهرداری
پس از گلایه های مداوم شهروندان مشهدی از رشوه گیری و پارتی بازی در نواحی مختلف شهرداری مشهد،سرانجام شهردار مشهد با تایید تخلف در شهرداری از برخورد با 180نیروی متخلف خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱ 22 February 2015

شهردار مشهد در این خصوص گفت: منکر نارضایتی برخی مردم از شهرداری نیستم اما اگر هر سازمانی بجای شهرداری بود یقینا نارضایتی‌ها به مراتب بیشتر می‌شد.

سید صولت مرتضوی اظهار داشت: باید به نارضایتی‌ها وزن بدهیم زیرا ما ابر سازمانمی هستیم که در طول سال با همه مخاطبانمان ارتباط داریم و جیبمان هم در دست مردم است. چنین سازمکانی خیلی متفاوت است و متاسفانه به صورت صحیحی توسط دستگاه‌های نظارتی قضاوت نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه پرسنل شهرداری مشهد جزء مومن ترین مردم شهر هستند، تصریح کرد: بدلیل کثرت مراجعات مردم به شهرداری، منکراتی همچون رشوه، پارتی بازی و بدرفتاری هم ایجاد می‌شود که البته کمش هم زیاد است. در همین راستا حدود 180 نفر از نیروهای پیمانکاری متخلف شناسایی و تسویه حساب شده‌اند و برای کاهش معضلات باید همه امر به معروف و نهی از منکر نمائیم.

شهردار مشهد عنوان کرد: ما هیچ پروژه‌ای را که در چهاچوب ضوابط باشد نمی‌توانیم فسخ کنیم. ما به دنبال فرار سرمایه‌گذاران نیستیم و با سرمایه‌گذاران نامهربانی نمی‌کنیم اما نباید کسب درآمد یک نفر به منزله ضایع شدن حق مردم باشد.

مرتضوی ادامه داد: هیچ وقت هیچ پروژه‌ای را در منظر عمومی خراب نکرده‌ام اما شورای شهر 25 عضو دارد که نمی‌توانم جلوی اظهار نظر انها را بگیرم چون همه در اظهار نظر ازاد هستند.

وی اضافه کرد: بنده تحت هیچ شرایطی در دوران مدیریتم نبش قبر نکرده‌ام مگر اینکه دستگاه‌های نظارتی گزارش‌هایی از تخلفات بدهند و من مجبور به رسیدگی گردم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهر وند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
وقتی جناب شهردار نظارتی در مورد بکار گیری نیروهای پیمانکاران نیست وبا رابطه می ایند باید اینجوری باشد کسی جرات نمیکند گزارش بدهد مگر خیلی برایش حاد باشد وصبرش سر اید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار