رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه از آغاز روند کاهشی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت مرغ قطعا کاهشی خواهد بود و به این اندازه نمی‌ماند.
کد خبر: ۶۹۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 26 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،میثم غلامی  با اشاره به افزایش اخیر قیمت مرغ که به صورت سراسری در تمام استان‌های کشور رخ داد، اظهار کرد: این افزایش به اندازه‌ای بود که قیمت مرغ که روی حدود کیلویی 10 هزار و 500 تومان ثابت مانده بود تا کیلویی 13 هزار و 450 تومان هم بالا رفت.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه درباره دلایل بالا رفتن قیمت مرغ نیز خاطرنشان کرد: یک دلیل بالا رفتن قیمت نهاده‌ها و مواد اولیه است. دلیل دیگر نیز بالا رفتن قیمت گوشت قرمز و افزایش تمایل مردم به مصرف مرغ و گوشت سفید است.

غلامی دلیل دیگر افزایش اخیر قیمت مرغ را کاهش تولید جوجه یک روزه و بالا رفتن قیمت آن اعلام کرد و یادآور شد: قول‌هایی برای افزایش تولید جوجه داده شده و امیدواریم به زودی قیمت‌ها کاهش یابد.

وی پیش‌بینی کرد با کاهش قیمت جوجه یک روزه از حدود یک ماه آینده شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار باشیم و اضافه کرد: قیمت مرغ قطعا به میزان کنونی نخواهد ماند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان کرمانشاه از کاهش خرید مرغ در بازار توسط مردم هم خبر داد و گفت: وضعیت بازار مرغ مناسب نیست و مغازه‌دارانی که زمانی 200 تا 300 کیلو مرغ در روز می فروختند، اکنون فروششان به 150 کیلوگرم رسیده‌، زیرا مردم قدرت خرید زیادی برای خرید مرغ با این قیمت ندارند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار