نخستین رویداد استارتاپ در حوزه صنعت با مشارکت شرکت شهرک های صنعتی استان و دانشگاه مازندران به مدت 3 روز در دانشگاه مازندران در حال برگزاریست.
کد خبر: ۶۹۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 26 December 2018

دبیر برگزاری این رویداد گفت: هدف این رویداد جمع آوری ایده های برتر برای رفع چالش های صنایع در نظر گرفته شده که در این راستا بیش از 100 نفر از دانشجویان و صنعتگران استان در این رویداد حضور دارند.
دکتر جمال قاسمی افزود: 41 ایده در روز افتتاحیه پرزنت شد که از این تعداد با توجه به رای گیری صورت گرفته توسط هیئت داوران 10 ایده را به عنوان ایده برتر انتخاب شد.
رئیس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران گفت: در رویداد استارتاپ تیم ها بر مبنای ایده های برتر از بین مشارکت کنندگان تشکیل می شود که 10 تیم بر روی 10 ایده برتر ارائه شده کار می کنند و در روز اختتامیه هیئت داوران با بررسی هایی که انجام می دهند 3 ایده را به عنوان ایده برتر انتخاب و جوائز نفیسی را به آنان اهداء می کنند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز گفت: یکی از مهمترین اهداف این استارتاپ استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه ها برای رفع نیازهای بخش صنعت است.
سیدمصطفی موسوی افزود: ایده هایی که هم اکنون پرزنت شده بسیار ایده های جالب و ارزشمندی است که هر کدام از آنها می تواند رافع مشکلات در بخش صنعت و یا موجب یک تولید در بخش صنعت باشد تا همگان بتوانند از آن استفاده و یا تولید ثروت و ارزش افزوده نماید.
وی افزود: ارتباط بین بخش صنعت و دانشگاه یکی دیگر از مهمترین اهداف ماست که می تواند با بهره گیری از ظرفیت های موجود در ارتقای سطح علمی و تعامل بهتر و بیشتر و توسعه بخش صنعت در استان بسیار تاثیرگذار باشد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار