تابناک: یک عضو هیئت رییسه اتاق اصفهان از برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره شش اتحادیه صنفی این شهر خبر داد و گفت: رای گیری برای تعیین روسای پنج صنف دیگر اصفهان تا پایان تابستان به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۶۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 01 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی اصولی اظهار کرد: در کلان شهر اصفهان حدود 100 صنف توزیعی، تولیدی، خدمات و خدمات فنی فعالیت می‌کنند که هر سال به طور متوسط انتخابات هیئت مدیره 20 تا 25صنف آن برگزار می‌شود.

وی از برگزاری انتخابات برای تعیین روسا و اعضای هیئت مدیره شش صنف از ابتدای تابستان امسال تا کنون خبر داد و افزود: این انتخابات در اتحادیه‌های صنفی، خوارو بار و آجیل، فروشندگان و تعویض کنندگان روغن خودرو، کانون‌های تبلیغ و آگهی، عطار و سقط فروش، فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت و فروشندگان گوشت قرمز انجام شد.

این عضو هیئت رییسه اتاق اصفهان با بیان اینکه طبق قانون دوره ریاست بر هر صنف چهار سال است، اضافه کرد: البته روسای پنج اتحادیه صنفی یاد شده با رای اعضا ابقا شدند، اما فقط رییس صنف فروشندگان گوشت قرمز با رای 80 درصدی اعضای آن تغییر یافت.

اصولی از برگزاری انتخابات در پنج اتحادیه صنفی دیگر تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: تا پایان شش ماهه نخست سال جاری روسای 11 اتحادیه صنفی این شهر مشخص می‌شود و در نهایت رای گیری بیش از 10 صنف نیز به شش ماهه دوم موکول شده است.

وی خاطرنشان کرد: اصنافی که زیر یک هزار نفر عضو دارند دارای پنج نفر هیئت مدیره اصلی، دو نفر علی البدل و یک نفر بازرس و همچنین اصنافی که دارای بیش از یک هزار نفر عضو هستند؛ هفت نفر هیئت مدیره، دو نفر عضو علی البدل و یک بازرس هستند.

عضو هیئت رییسه اتاق اصفهان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در تعداد کاندیداهای انتخاباتی اتحادیه‌ها صنفی وجود ندارد، تصریح کرد: طبق قانون افرادی که تمایل به کاندیدا شدن دارند باید مدارک خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت تحویل دهند و سپس سایر امور در اتاق اصناف پیگیری می‌شود.

اصولی با بیان اینکه هر کدام از اصناف اصفهان سایت خاص به خود را دارند، افزود: سایت هر اتحادیه صنفی که در مدت زمان برگزاری انتخابات هیئت مدیره قرار می‌گیرد بسته می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار