سخنگوی شورای اسلامی استان همدان مطرح کرد: فرصت خدمتگذاری شورا‌های اسلامی دوره‌ی کوتاهی است همه باید تلاش کنیم تا خدمات صادقانه به مردم ارئه دهیم در این راستا باید آموزش‌های لازم را فرا گیرند تا به اهداف بلند خود دست یابند.
کد خبر: ۶۹۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 28 December 2018

سخنگوی شورای اسلامی استان همدان مطرح کرد: فرصت خدمتگذاری شورا‌های اسلامی دوره‌ی کوتاهی است همه باید تلاش کنیم تا خدمات صادقانه به مردم ارئه دهیم دراین راستاباید آموزش‌های لازم را فرا گیرند تا به اهداف بلند خود دست یابند.


موسی عابدی در گفتگو با خبرنگار تابناک همدان در کبودراهنگ تصریح کرد: نقش شورا‌ها در اصول و قوانین اساسی به وضوح تشریح شده و بنا به فرمایش امام (ره) نظام جمهوری اسلامی ایران با حمایت مردم، بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است.
نشست تخصصی آموزش شورا‌های شهر و شهرستان‌های استان همدان
وی افزود: در این میان امروز ۶ دی ماه نشست تخصصی آموزش شورا‌های شهر و شهرستان‌های استان همدان به میزبانی شورای اسلامی استان همدان و با همکاری شورای عالی استان‌ها برگزار شد.

عابدی هدف از این نشست را افزایش آگاهی شورا‌ها به وظایف و اختیاراتشان عنوان کرد و گفت: شورا‌ها جهت انجام صحیح وظایف خود و اشرافیت کافی به مسایل حقوقی و فنی و دستیابی به جامعه شورایی عاری از خطا و اشتباه نیازمند آموزش‌های تخصصی هستند.

سخنگوی شورای اسلامی استان بیان کرد: شورا‌های اسلامی حلقه اتصال دولت و ملت هستند همه بایستی شورا یاور باشند تا بتوانیم با تعامل و مشارکت و اتحاد در راستای سربلندی کشور عزیزمان گام‌های استوار و با اقتدار برداریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار