"دکه ی خبری تابناک همدان" درنظردارد؛ همه روزه مهمترین عناوین اخباراستان راازدیدگاه رسانه های استان به آگاهی مردم برساند؛ لذامخاطبین محترم می توانند مارابانظرات سازنده خودجهت بهبود اطلاع رسانی، همراهی نمایند.
کد خبر: ۶۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 01 August 2015

دیگر از خلیفه حمایت نمی‌کنم

ایسنا - استاندار همدان گفت: امور مالیاتی نباید از چتر حمایتی دولت استفاده کرده و در حق تولیدکنندگان و اصناف اجحاف کند همچنین با هیچ شانتاژی علیه امور مالیاتی موافق نیستیم که حق دولت ضایع شود.

محمد ناصر نیک‌ بخت" در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با گلایه از خلیفه، مدیرکل امور مالیاتی استان اظهار کرد: ظاهرا خلیفه از روبرو شدن با تولیدکنندگان و صنعتگران پرهیز می‌ کند البته من این را باور ندارم که اگر چنین باشد دیگر از او حمایت نمی‌ کنم.

استاندار در ادامه خطاب به فرسایی ‌وحید، رئیس اتاق اصناف استان نیز گفت: شما با همه‌کس تمام مشکلات خود را مطرح می‌کنید چرا مستقیم با خودم در میان نگذاشتید؟ حتی تماس تلفنی هم با من برقرار نکردید. اجازه نمی‌دهم امور مالیاتی به هر قیمتی اقدام به دریافت مالیات از واحدهای صنفی کند و آن‌ها تحت فشار قرار گیرند.


250هزارواحدمسکن مهر مشکل انشعابات دارند

ایرنا- معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: در حال حاضر 250 هزار واحد مسکن مهر در کشور آماده تحویل است، اما به دلیل وجود مشکل انشعابات این واحدها قابل واگذاری نیستند.

احمد اصغری مهر آبادی در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر افزود: مشکلاتی چون انشعابات، مسجد، کلانتری، مدرسه و جاده از عمده ترین مسایل در مسکن های مهر کشور است و تمامی این مشکلات همه مشابه یکدیگر است.


راه اندازی سلامتکده طب سنتی درهمدان

مهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: سلامتکده طب سنتی غرب کشور در همدان راه اندازی می شود.

حبیب الله موسوی بهار با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان بیش از پنج هزار دانشجو دارد، اظهار داشت: بیش از ۱۲۰ رشته در دانشگاه علوم پزشکی تدریس می شود که ۶۸ رشته تحصیلات کلیدی هستند.

وی با تاکید بر اینکه با رایزنی های انجام شده با وزارت خانه رشته طب سنتی در همدان قطعی است، بیان داشت: در خصوص سلامتکده طب سنتی نیز همدان قطب غرب کشور است و بزودی و با مشخص شدن جا و مکان به صورت یک کلینیک و درمانگاه در همدان فعالیت می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه فضای درمانگاه طب سنتی با توجه به حالت طب سنتی باید در باغ و یا فضای باز باشد، گفت: یکی از مکانهای در نظر گرفته شده با همکاری میراث فرهنگی و اوقاف تعیین و رایزنی های لازم انجام شده تا در فضای سنتی باشد.


نایب قهرمانی همدان در دو و میدانی نابینایان کشور

باشگاه خبرنگاران جوان- مسابقات دو و میدانی باشگاهی نابینایان و کم بینایان با نائب قهرمانی تیم ‌همدان در بخش آقایان به پایان رسید.

مسابقات دوومیدانی باشگاهی نابینایان وکم بینایان گرامیداشت فرهنگ پهلوانی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در این رقابتها ۳۶ ورزشکار بانو و ۳۹ ورزشکار مرد از ۹ استان شرکت داشتند که در بخش مردان تیم اصفهان با ۲۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، همدان با ۱۹ امتیاز دوم شد، فارس با ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و خراسان شمالی با ۱۴ امتیاز، تهران و آذربایجان غربی با ۱۳ امتیاز و زنجان با ۱۱ امتیاز به ترتیب در ردیف چهارم تا هفتم ایستادند.


انهدام۳۳۴ تن فرآورده ‌های خام دامی

تسنیم - مدیرکل دامپزشکی همدان با اشاره به اینکه در ۳ ماهه امسال ۳۳۴ تن مواد خام دامی ضبط و معدوم شد، گفت : ۲۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای توزیع، نگهداری، بسته بندی و عرضه فرآورده‌ های خام دامی در استان انجام شد.

محمود رضا رسولی اظهار داشت: در حوزه توزیع مواد خام دامی، سیستم یکپارچه قرنطینه در کشور وجود دارد که بر این اساس تمام محموله های خام دامی که در حال تردد هستند ثبت و ضبط می شود و محموله‌ها بوسیله همکاران این نهاد مورد بازرسی قرار می گیرد که پست‌های قرنطینه همدان در مبادی ورودی شهرستان‌های بهار و رزن فعال است.


دولت از هیچ گروهی حمایت نمی کند

رزن جوان - فرماندار رزن گفت: با توجه به نظر امام خمینی (ره) که میزان رای ملت است و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که رای مردم امانت است و رئیس جمهور در همایش فرمانداران سراسر کشور، این دولت قصد حمایت از هیچ فرد و گروهی را ندارد.

فتحعلی حسینی اظهار داشت ؛ معتقد به امانت داری و رعایت بی طرفی در انتخابات هستم.

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد شرایطی برای حضور تمام سلایق در چهارچوب قانون و حضور چشم گیر مردم در پای صندق های رای هستیم تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پر شور تر از سایر دوره ها برگزار شود.

فرماندار شهرستان رزن گفت: از هم اکنون به دنبال مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم با تعیین ترکیب مناسب از هیئت اجرایی، بازرس و نماینده فرمانداری که دارای سابقه حضور در برنامه های انتخاباتی که افراد سالم و امانت دار باشند هستیم.






روزنامه هگمتانه


دیگرازخلیفه حمایت نمی‌کنم/انهدام۳۳۴تن فرآورده ی خام دامی/دولت ازهیچ گروهی حمایت نمی کند/ 250هزارواحدمسکن مهرمشکل انشعابات دارند/همدان رتبه دوم بیکاری



روزنامه همدان پیام


دیگرازخلیفه حمایت نمی‌کنم/انهدام۳۳۴تن فرآورده ی خام دامی/دولت ازهیچ گروهی حمایت نمی کند/ 250هزارواحدمسکن مهرمشکل انشعابات دارند/همدان رتبه دوم بیکاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار