معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: یکی از پتانسیل‌های بالای شهر ملایر وجود واقفین بزرگ درگذشته و حال است که باید از این موضوع در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده شود.
کد خبر: ۶۹۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 01 January 2019
باب اله فتحی با بیان اینکه ملایر به‌عنوان یک شهر دانشگاهی و فرهنگی در سطح استان همدان شناخته شده است، گفت: دانشکده علوم قرآنی ظرفیت بالایی برای این شهرستان محسوب می‌شود که باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، فتحی اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دانشکده علوم قرآنی ملایر، افزود: شهر ملایر با تعداد مراکز آموزش عالی و دانشگاهی و شمار دانشجویان زیادی که دارد یک شهر فرهنگی است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های بیشتری صورت پذیرد.

فتحی با بیان اینکه اهمیت کار در دانشگاه بر کسی پوشیده نیست و کار در این حوزه بسیار ارزشمند است و مورد تأکید دین مبین اسلام نیز قرار دارد، ادامه داد: بسیاری از دانشجویان پس از تحصیل شغل مناسبی ندارند، اما اینکه در این دانشکده بخشی از فارغ التحصیلان جذب کار شوند بسیار خوب است.

وی تأکید کرد: این دانشکده هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ آموزش علوم قرآنی و دینی بسیار با اهمیت بوده و به عنوان مجموعه‌ای موفق عمل کرده است.

گفتنی است؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در ادامه سری بازدید‌های خود از پروژه‌های ستاد بازآفرینی شهری ملایر بازدید کرد.

در این بازدید از پروژه های، احداث کانال آبرسانی منطقه ناسیونال و شمس آباد، احداث کتابخانه در منطقه امامزاده عبدالله (ع)، بازارچه واقع در بلوار ۱۵ خرداد، پارک درحال احداث قلعه میرفتاح، اجرای نوار فضای سبز حاشیه بلوار کریم خان و چند پروژه دیگر بازدید به عمل آمد و مسئولان در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار