مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: محورهای سنقر - کامیاران و سنقر - بیستون دارای بیشترین نقاط حادثه‌ساز بین محورهای استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۶۹۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 02 January 2019

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا ،فریبرزکرمی ، با اشاره به شناسایی حدود 102 نقطه حادثه‌ساز در محورهای استان، افزود: محور سنقر - کامیاران با چهار نقطه و محور سنقر - بیستون با سه نقطه بیشترین نقاط حادثه‌ساز را بین محورهای مواصلاتی استان دارند.

وی با بیان اینکه از این 102 نقطه تاکنون 14 نقطه اصلاح کامل شده، ادامه داد: در این نقاط اصلاح هندسی، آشکارسازی و آرام‌سازی ترافیک با کمک نصب علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: در 15 نقطه دیگر نیز آشکارسازی و آرام سازی ترافیک با نصب علائم صورت گرفته است.

کرمی با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه‌ساز در 9 نقطه دیگر نیز در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: این 9 نقطه در محورهای جوانرود - روانسر، اسلام آبادغرب - کرمانشاه و بالعکس، روانسر - پاوه، اسلام آبادغرب - قلاجه و کنگاور- اسدآباد است.

وی تعداد نقاط حادثه‌خیز باقی مانده که نیازمند اصلاح است را 64 مورد اعلام کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار، اصلاح این نقاط نیز آغاز خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار