معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از کمبود موقوفات در زمینه مسکن جوانان، درمان و... خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 02 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،حجت‌الاسلام مهدی توسلی اظهار داشت: عمده‌ترین موقوفات را در استان کرمانشاه موضوعات قرآنی و حوزه‌های علمیه دارند و در برخی موضوعات یا اصلا وقفی نداریم یا تعداد آنها بسیار پایین است.

وی افزود: در مباحثی چون حمایت از پایان نامه‌های علمی دانشجویان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان، تامین مسکن زوج های جوان و مباحث درمانی کمبود موقوفه داریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با بیان اینکه درصدد هستیم موقوفات جدید را در استان ایجاد کنیم که این تنها با کمک خیران ممکن می شود، تصریح کرد: بانک اطلاعاتی جامعی از خیران در استان در دست نداریم تا نسبت به اطلاع رسانی به آن ها در زمینه موقوفات جدید اقدام کنیم.

وی افزود: با این حال با مرکز بهداشت و درمان و آموزش و پرورش نشست‌های مشترکی برگزار کردیم اما برخی از نهادها با مجمع خیران خود تشکیل جلسه نداده‌اند تا موضوعات جدید را تبیین کنند.

حجت‌الاسلام توسلی عنوان کرد: اداره اوقاف این آمادگی را دارد تا پاسخگوی ابهامات درباره موقوفات جدید باشد تا بتوانیم در سرفصل هایی که کمبود داریم شاهد ایجاد موقوفه جدید باشیم.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار