بعد از ۹ سال تاخیر بزرگترین مجتمع تجاری خدماتی شهر خلخال با مشارکت شهرداری خلخال و اداره اوقاف استان اردبیل احداث می شود.
کد خبر: ۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸ 22 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل صبح یکشنبه در تشریح روند اجرایی این پروژه تصریح کرد: این پروژه تجاری و خدماتی با مساحت هزار و ۴۳۴ متر مربع دارای ۷۰ باب مغازه مجموعا با مساحت هزار و۴۱۲ متر مربع است.

حجت الاسلام اکبر قیامی گفت: با اخذ گواهی مصرف از اداره کل تحقیق سازمان اوقاف و سیاست و برنامه سازمان اوقاف و امور خیریه جهت اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین، عواید حاصله از این پروژه صرف هزینه برنامه های فرهنگی مذهبی و نشر معارف و تبلیغات اسلامی در شهرستان خلخال خواهد شد.

وی با تاکید به اینکه احداث این مجموعه در ایجاد فرصت های شغلی نیز تاثیر گذار خواهد بود، اضافه کرد: احداث مجتمع تجاری، خدماتی اوقاف از سال ۸۴ در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و به دلایل مختلفی آغاز عملیات اجرایی آن به تعویق افتاده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تاکید کرد: این پروژه به صورت مشارکتی با مشارکت ۵۵ درصدی شهرداری خلخال و ۴۵ درصدی اداره اوقاف احداث می شود.

به گفته قیامی شهرداری خلخال در قبال واگذاری رایگان این زمین از سوی اداره اوقاف خلخال متعهد به صدور پروانه ساخت رایگان برای چهار هزار متر مربع زمین در نظر گرفته شده برای احداث مجتمع تجاری خدماتی اوقاف و مشارکت ۵۵ درصدی در ساخت این مجموعه شده است.

وی تاکید کرد: از شش هزار متر زمین متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه خلخال، دو هزار متر مربع برای احداث زورخانه و فضای سبز در اختیار شهرداری خلخال گذارده شده است.

مدیرکل اوقاف استان افزود: همچنین مقرر شد شهرداری خلخال از بابت تسویه حساب با پیمانکار قبلی این پروژه، یک واحد خدماتی مشرف به خیابان شهید رجایی را به اوقاف واگذار و اوقاف استان نیز بابت تسویه حساب، یک واحد تجاری را به پیمانکار تحویل نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار