کد خبر: ۷۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 02 August 2015
روزنامه خزر در شماره روز یکشنبه دهم مردادماه، در قسمت یادداشت روز مطلبی به قلم سیاوش باقری با عنوان ملوان یا یک تیر به چند هدف زد، در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال مقابل ذوب آهن اصفهان منتشر کرده است.

در روز جمعه گذشته طرفداران ملوان به خاطر پیروزی این تیم در انزلی مقابل ذوب آهن اصفهان بسیار خوشحال بودند. طبعا پیروز شدن و گرفتن امتیازات کامل هر مسابقه، خوشحال کننده است اما هواداران تیم شمالی به چند دلیل حق داشتند که شادتر از همیشه باشند.

اول اینکه ذوب آهن قهرمان جام حدفی کشور است و از 231 روز قبل هیچ دیداری را نباخته بود. دوم امکانات، پول و آمادگی ذوب آهن نسبت به ملوان بلاتکلیف است. تیم شمالی فقط دو هفته تمرین کرد و هنوز آماده نیست و روز جمعه حریفی را برد که در ترکیه اردوی آمادگی داشت.

سوم ملوان از پنج سال قبل در برابر تیم ذوب آهن اصفهان می باخت و یا حداکثر مساوی می کرد و این بار، پس از پنج سال به پیروزی رسید.

چهارم در چهار سال گذشته ملوان همیشه بازی اول خود را نمی توانست با برد پشت سر بگذارد و روز جمعه، آن هم در برابر قهرمان جام حذفی ایران توانست. در واقع ملوان پریروز با یک تیر، به چهار هدف زد و طرفدارانش را خوشحال کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار