مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون:
مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون از فعالیت 12 هزار تشکل کارگری در کشور خبر داد و گفت: دولت یازدهم به دنبال تقویت تشکل‌های کشور است.
کد خبر: ۷۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 02 August 2015
دلاور نظری در سومین مجمع صنفی کشتارگاه‌های کشور که در محل هتل لاله برگزار شد، اظهار کرد: 12 هزار تشکل کارگری در کشور فعالیت می‌کنند و جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و 500 هزار نفر زیر پوشش این تشکل‌ها قرار دارند اما متاسفانه در مراکز تصمیم‌گیری حضور ندارند و منتظرند تمام اقدامات و تصمیم‌گیری‌ها توسط تشکل‌ها صورت بگیرد.

وی بیان کرد: در آلمان یک میلیون تشکل وجود دارد اما مشکلی که ما در کشور داریم ثبت این تشکل‌ها در ارگان‌های مختلف است و پیگیری‌هایی نیز در این راستا انجام می‌دهیم به عنوان مثال اینکه تشکل‌ها در حوزه کار و رفاه اجتماعی به مسائل داخلی و به ویژه تولید داخلی است.

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون افزود: دولت تدبیر و امید به دنبال تقویت تشکل‌ها است و لذا تمام سازمان‌های مرتبط با این انجمن موظف به پاسخگویی هستند، همچنین می‌خواهیم نظارت بر تشکل‌ها را افزایش دهیم.

نظری تصریح کرد: بعضی از انجمن‌های کارگری و کارفرمایی بعد از ثبت تشکل‌های خود دیگر فعالیت نمی‌کنند و در این راستا برای جلوگیری از آسیب‌ به دنبال توسعه کمی نیستیم و کارایی برای ما ملاک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار