کد خبر: ۷۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 02 August 2015
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز با بیان اینکه آزادسازی و طبیعی‌سازی رودخانه کرج اجرا می‌شود، گفت: آزادسازی حریم رودخانه کرج به یک همت همگانی توسط مردم و مسئولان نیاز دارد.
بهزاد پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه آزادسازی بستر رودخانه کرج همچنان در دستور کار ما قرار دارد، اظهار داشت: دو هفته قبل از وقوع حادثه سیل سیجان عوامل شرکت آب منطقه‌ای البرز در این روستا برای آزادسازی بستر رودخانه حضوری فعال داشتند که متاسفانه مردم همکاری جدی با آن‌ها نداشتند و همین امر سبب شد در جریان وقوع سیل، متجاوزان حریم رودخانه خسارت جانی و مالی جبران‌ناپذیری را متحمل شوند.
وی با تاکید بر اینکه آزادسازی حریم رودخانه کرج به یک همت همگانی توسط مردم و مسئولان نیاز دارد، افزود: این مهم بدون همکاری مردم محقق نمی‌شود به همین‌ منظور مردم باید در صدر انجام این کار قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه رودخانه‌ها نیز مانند سواحل دریاها هستند به همین‌منظور باید حریم آنها برای جلوگیری از افزایش خسارات جانی و مالی ناشی از  وقوع حوادث حفظ شود، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم بستر رودخانه کرج را نیز طبیعی‌سازی کنیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز با تاکید بر اینکه برگشتن به حالت طبیعی و عادی رودخانه کرج امری شدنی است، تصریح کرد: عزم جدی برای باز کردن حریم رودخانه وجود دارد و این طرح در سطح استان و مناطق مدنظر اعلام عمومی شده است.
پارسا با بیان اینکه سیل اخیر سبب شده مردم با دید بهتری نسبت به آزادسازی حریم رودخانه نگاه کنند، یادآور شد: تلفات جانی و مالی که متاسفانه در اثر به وقوع پیوستن سیل اخیر بر جای ماند سبب شد مردم همکاری خود را برای طبیعی‌سازی بستر رودخانه بیش از پیش به کار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار