رئیس اداره اوقاف بادرود خبر داد
تابناک: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود از تجمع بزرگ انزجار از اسرائیل کودک‌کش در محل بقعه امامزاده آقا علی عباس بادرود خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 03 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی قرآنی آستان امامزاده آقا علی عباس اظهار کرد: در پی حرکت مذبوحانه و محکوم شده رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن کودک 18 ماهه فلسطینی، تجمع بزرگ انزجار از اسرائیل کودک‌کش بعد از نماز مغرب و عشاء روز سه‌شنبه هفته جاری در صحن مطهر امامزاده آقا علی عباس برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، امام جمعه شهر بادرود در جمع زائران و مجاوران به ایراد سخنرانی پرداخته و دعای پر فیض توسل نیز قرائت می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود تصریح کرد: در حاشیه برگزاری مراسم، نمایشگاه کاریکاتور استاد محمدعلی رجبی با موضوعات جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و جنایات رژیم آل‌سعود در کشتار مردم مظلوم یمن با 20 اثر برپا می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کمپین انزجار از رژیم کودک‌کش اسرائیل و رژیم آل‌سعود توسط پایگاه‌های خبری شهرستان خبر داد و بیان کرد: از همه مردم دین‌مدار و ولایت‌مدار منطقه دعوت به عمل می‌آید تا در این اجتماع باشکوه که مشت محکمی بر دهان استکبار است، شرکت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار