معاون صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه از اختصاص 40 درصد اعتبارات این صندوق به بخش‌های روستایی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 03 August 2015

طاهر عظیمی‌فشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: هر ساله مکلف هستیم که 40 درصد از اعتبارات صندوق را به بخش روستایی اختصاص دهیم.

معاون صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه با بیان اینکه توانسته‌ایم با 13 طرح 512 شغل پایدار در روستاها ایجاد کنیم، گفت: مبلغ  22 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بابت این طرح‌ها پرداخت شد.

عظیمی‌فشی خاطر نشان کرد: رویکرد دو سال اخیر صندوق کارآفرینی امید در دولت جدید حمایت از تولیدات بازارمحور و فاصله گرفتن از طرح‌های خود اشتغالی است، چرا که طرح‌های خوداشتغالی نسبت به طرح‌های گروهی پایداری کمتری دارند.

وی با اشاره به شعار سال صندوق کارآفرینی امید با عنوان "یک روستا، یک محصول‌"، افزود: روستای زردویی یکی از روستاهای مورد حمایت صندوق است که سال گذشته مبلغ 300 میلیون تومان تسهیلات قرض‌‌الحسنه برای طرح نان سنتی زردویی به آن اختصاص داده شد.

به گفته وی، در طرح نان سنتی زردویی در حال حاضر 150 نفر در 5 کارگاه مشغول به‌کار شده‌اند و امید است بتوان با حمایت از طرح‌های بیشتر، اشتغال بیشتری در این منطقه ایجاد کرد.

 معاون صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه در پایان گفت: صندوق کارآفرینی امید نیازمند حمایت بیشتر برای شناسایی طرح‌ها در روستا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار