کد خبر: ۷۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 03 August 2015

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از خرید آثار شاخص هنری با تاکید شهردار تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ، میراعتماد عمادی با بیان این مطلب اظهار داشت: شهردار تبریز در جریان بازدید از نمایشگاه آثار هنری خانه خوشنویسان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، به منظور حمایت عملی از هنرمندان، بر لزوم خریداری 30 قطعه اثر نفیس خوشنویسی نمود.

وی اضافه کرد: اهتمام جدی شهرداری به موضوعات متعدد فرهنگی و هنری و ارتباط مستمر شهردار تبریز با هنرمندان، موجب شده تعامل دو طرف، با تاثیرگذاری بیشتری تداوم داشته باشد.

عمادی ادامه داد: آثار خریداری شده، در فرصت‌های متعدد دیدار شهردار تبریز با هیئت‌های خارجی، مسئولان بلندپایه و چهره‌های نامی کشور، به عنوان نفیس‌ترین هدایای فرهنگی مورد توجه قرار گرفته و اهدا خواهد شد.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز متذکر شد: این رویکرد، بهترین شیوه در حمایت عملی از هنرمندان، تقویت اقتصاد هنری و معرفی جایگاه فرهنگی و هنری شهر به میهمانان خارجی است.

وی اجرای «نگارخانه‌ای به وسعت شهر» را در همین راستا مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداری تبریز، در اجرای فضاسازی‌های شهری و معرفی جاذبه‌های گردشگری، مصمم به بهره‌گیری از ظرفیت‌های فاخر بومی و اتکا بر سرمایه‌های فرهنگی و هنری شهر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار