کد خبر: ۷۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 03 August 2015
رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی، اصول و فنون مذاکره و زبان بدن و تجارت الکترونیک در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سکینه زنج بعد از ظهر امروز در جریان برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های بهره‌مندی از سیستم HSEE در این شهر اظهار کرد: دوره مهارت‌های پایه در چرخه مدیریت، کیفیت، تولید و منابع انسانی با همکاری شرکت  مهندسی و مدیریت نگرش برتر توسعه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های کارآفرینی، اصول و فنون مذاکره و زبان بدن و تجارت الکترونیک در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی مبانی برند سازی برای آشنایی بیشتر تولیدکنندگان و صنعت‌گران، لزوم و چگونگی برند سازی محصول یکی دیگر از برنامه‌های این اداره است.

وی با بیان اینکه با کاهش هزینه‌های مصرف انرژی به طور یقین قیمت تمام شده محصول نیز کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی و ارائه آموزش و راهکارهای کاهش مصرف انرژی در واحدهای صنعتی و تولیدی امری ضروری است.

زنج گفت: کاهش هزینه‌های مصرف انرژی نقش مهمی در قیمت نهایی کالا و قابلیت رقابت‌پذیری در بازار خواهد داشت.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی را با همکاری اساتید برجسته دانشگاهی و با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و معاونت آموزش و پژوهش وزرات صنعت و معدن و تجارت در گیلان عنوان کرد.

به گفته این مسئول به آموزش‌دیدگان گواهینامه آموزشی ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار