تابناک:عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نوین ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.
کد خبر: ۷۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 03 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نوین ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.

در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.

با توجه به این مسئله سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان، هر روز مهم ترین گزاش یا اتفاق روزنامه های اصفهان را در اختیار مخاطبین می گذارد، تا از این مسائل با خبر باشند.


روزنامه اصفهان امروز نوشت:
اولین فاتح زمستانی قله‌های اورست و لوتسه ، شنبه شب میهمان کوهنوردان اصفهانی بود. كريستف ويلچيكي در این دیدار که توسط هيات كوهنوردي و و همکاری گروه کوهنوردی آراد در فرهنگسرای خورشید برگزار شد در گپ و گفت خود با کوهنوردان اصفهانی، تجربیات خود را در اختیار آنان قرار داد. وی در سخنرانی خود گفت: من زمان زیادی از عمرم را در کوه گذرانده ام ولیکن هنوز زنده‌ام. دليل موفقيت تيم لهستان در صعودها نيز اعتقاد به همين شعار است.« يك نفر براي همه و همه براي يك نفر». این کوهنورد لهستانی با بيان اينكه در اين تيم مهم نبود چه كسي قله را فتح مي‌كند گفت: نفراتی که به هر دلیل موفق به صعود نمی‌شدند برای سایر نفرات فاتح قله بسیار خوشحال می‌شدند و آن را نمونه یک کار گروهی موفق دانستند. ویليچکی خاطر نشان کرد: ما به عنوان لهستانی‌های کوهنورد می‌خواستیم کار جدیدی انجام دهیم، چون می‌خواستیم تاریخ بنویسیم، برای همین روی سبک صعودمان کار می‌کردیم. وی با اشاره به اینکه وقتی زیاد سفر بروید، زیاد هم تجربه کسب می‌کنید، ادامه داد: موفقیت جایگاه بهتری دارد وقتی آن را با یک نفر دیگر تقسیم می‌کنید. اولین فاتح زمستانی اورست در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود از لزوم ازدواج و نقش آن در موفقیت انسان‌ها صحبت کرد و از نحوه كار كردن مداوم خود و كسب درآمد از طريق رنگ كردن آجرهاي ساختمان جهت تأمين هزينه هاي باشگاه كوهنوردي‌اش براي صعود به هيماليا سخن گرفت. علیرضا بوژمهرانی رییس هيات كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان اصفهان در این دیدار از هدف گذاري و برنامه ريزي براي تشكيل تيم هيماليانوردي استان و صعود به قلل هشت هزار متري خبر داد و از اهمیت برگزاری چنین جلساتی در راستای افزایش دانش و تجربه کوهنوردی استان سخن گفت. در پايان اين جلسه به پاس حضور ويلچيكي در این مراسم به رسم یادبود هدایایی به وي تقديم شد. گفتنی است كريستف ويلچيكي متولد 1950 در شهر آلپینیست لهستان است. وی در زمره 5 کوهنوردی است که توانسته‌اند اغلب قله‌های بالای 8 هزار متر از جمله اورست،لوتسه و کی تو را فتح کنند. این کوهنورد اولین فتح زمستانی خود به قله اورست را در سال 1980 انجام داده است. او همچنین یکی از کوهنوردانی است که توانست تایم لاین این رشته ورزشی یعنی 14 صعود به قله‌های بالای 8 هزار متر در مدت زمان 10 سال را به کارنامه افتخاراتش اضافه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار