امام جمعه موقت اصفهان:
امام جمعه موقت اصفهان اتحاد و همدلی را رمز پیروزی و رهایی از ستم دانست.
کد خبر: ۷۱۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 15 February 2019

به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان به جنایت های آل سعود در منطقه اشاره کرد و گفت: حکومتی که عقل، ایمان، حیثیت و انسانیت را از دست داد و 500 میلیارد دلار برای خرید اسلحه به رئیس جمهور وحشی آمریکا داده و در مقابل رئیس جمهور وحشی آمریکا آنها را گاوی برای دوشیدن شیرشان خطاب کرده پیداست دست به چنین اعمال جنون آمیزی می زنند. 
وی در ادامه به پیام مهم رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پس از حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: اگر ملت و مسئولان ما زیر نظر رهبری راه خدا را بپیمایند، خدا همیشه با آنها خواهد بود و هیچ رذل و پستی نمی تواند به آنها ستم کند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: یکی از برکات تقوا این است که خدا همیشه با تقوا پیشه گان است بخصوص افرادی که کار نیک انجام می دهند و به جامعه و کشور خود کمک می کنند. 
وی ادامه داد: رهبر حکیم، بیدار و مومن پیام کاربردی و راهبردی مهمی را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر و در آن مسائل گذشته و آینده را بسیار شیوا و جامع تبیین کردند و عوامل پیروزی و دستاوردهای انقلاب و نقاط ضعف را برشمردند و راهنمایی های ارزشمند و کارسازی را به مسئولان کردند. 
میردامادی اضافه کرد : امیدواریم که مسئولان ، دولت و رئیس جمهور تحت هدایت رهبری و با به کارگیری رهنمودهای ایشان مملکت را همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند به پیشرفت برسانند و این انقلاب تا رسیدن به ولایت عظما که همان ولایت حضرت مهدی (عج) است ، ادامه یابد و پرچم این انقلاب به دست امام عصر تحویل داده شود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار