مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه 200 روستا در استان اصفهان در حال گازرسانی هستند، گفت: برای این کار بیش از 42 میلیارد تومان در سال جاری اعتبار پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۷۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 04 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، سعید مومنی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای فاقد گاز شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در 147 روستای شهرستان اردستان عملیات گازرسانی انجام شده است، اظهار کرد: 19 روستای این شهرستان عملیات گازرسانی انجام نشده که امروز با بازدید از این روستاها مشکل پنج روستا برطرف شد و گازرسانی در این روستاها صورت می‌گیرد.

وی با توجه به اینکه در سطح استان اصفهان بیش از یک‌هزار و 265 روستا گازرسانی انجام شده است، ادامه داد: 95 درصد روستاها و 99 درصد مناطق شهری استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه درصد کم باقی‌مانده از هم‌استانی‌هایی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نیستند، بیشتر در بخش خور و بیابانک مستقر هستند، افزود: تا پایان سال 95 تمامی روستاها گازرسانی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 200 روستا در استان اصفهان در حال گازرسانی است، اضافه کرد: برای این کار بیش از 42 میلیارد تومان در سال جاری اعتبار پیش‌بینی شده که این عملیات تاکنون پیشرفت 43 درصدی داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار