نماینده مردم ارومیه در مجلس:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت معاون بنیاد مسکن کشور ۲۲ میلیارد تومان برای توسعه روستاهای ارومیه تصویب شد و مقرر شد اصلاح طرح‌های هادی 50 روستا نیز در سال آینده انجام شود.
کد خبر: ۷۲۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 02 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدهادی بهادری امروز در ارومیه، با اشاره به دیدار اخیر خویش با معاون بنیاد مسکن کشور اظهار کرد: در این دیدار مقرر شد تا از بودجه در اختیار نمایندگان در بودجه ۹۸، کل اعتبار یعنی ۱۰ میلیارد تومان در اختیار بنیاد مسکن ارومیه قرار گرفته و برای توسعه روستاهای این شهرستان مصرف شود.به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدهادی بهادری امروز در ارومیه، با اشاره به دیدار اخیر خویش با معاون بنیاد مسکن کشور اظهار کرد: در این دیدار مقرر شد تا از بودجه در اختیار نمایندگان در بودجه ۹۸، کل اعتبار یعنی ۱۰ میلیارد تومان در اختیار بنیاد مسکن ارومیه قرار گرفته و برای توسعه روستاهای این شهرستان مصرف شود.
وی افزود: در جلسه امروز با معاون بنیاد مسکن کشور، وی برای اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از منابع کشور برای روستاهای ارومیه موافقت کرده و بنابراین سال آینده ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه روستاها تخصیص یافت.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علاوه بر آن حدود 2 میلیارد تومان نیز از اصلاحیه بودجه امسال برای تخصیص مورد موافقت قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین مقرر شد اصلاح طرح های هادی ۵۰ روستا نیز در سال آینده مد نظر قرار گیرد.منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار