معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای تامین داروی مورد نیاز استان علاوه بر افزایش دامنه اطلاعات و جبران کمبودها، لازم است که مشکلات، چالش‌ها و نیازهای شرکت‌های دارویی در راه خدمت به مردم جدی‌تر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۷۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 05 August 2015

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر «نصراله نقدی» در جلسه ستاد پخش دارو استان اظهار کرد: نگرش مثبت به سلامت همواره یکی از اولویت‌های هر کشور بوده که در کشورمان نیز مقوله سلامت مردم بسیار مورد توجه است.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت به عنوان یک نیاز اساسی، در دولت تدبیر و امید نیز سلامت جامعه در ردیف اولویت‌های مهم قرار گرفته و این فرصتی است تا بتوان در حوزه سلامت بهترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دارویی در حوزه دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی، به عنوان بازوهای دانشگاه علوم پزشکی هستند افزود: در دانشگاه علوم پزشکی ایلام خوشبختانه تعامل و همکاری قابل قبولی بین معاونت غذا و دارو و شرکت‌های دارویی وجود دارد .

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص به حداقل رساندن کمبودهای دارویی استان با اطلاعات دریافتی از داروخانه‌ها، اضافه کرد: برای تامین داروی مورد نیاز استان علاوه بر افزایش دامنه اطلاعات و جبران کمبودها، لازم است که مشکلات، چالش‌ها و نیازهای شرکت‌های دارویی در راه خدمت به مردم جدی‌تر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نقدی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای تعامل شایسته و همکاری‌های مثبت و سازنده با شرکت‌های پخش دارو تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و سعی می‌کنیم که خواسته‌ها و انتظارات این شرکت‌ها را در حد توان خود مرتفع سازیم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار