​معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان اعلام كرد: خيابان طالقاني حدفاصل ميدان امام حسين(ع) تا چهارراه طالقاني به منظور جابه جايي لوله هاي تاسيساتي فاضلاب از 16 مردادماه به مدت 45 روز مسدود مي شود.
کد خبر: ۷۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 05 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، عليرضا صلواتي با بيان اين خبر گفت: به جهت جابه جايي لوله فاضلاب در خيابان طالقاني حدفاصل ميدان امام حسين(ع) و چهارراه طالقاني از جمعه 16 مردادماه بر روي تردد خودروهاي سواري مسدود مي شود.

وي اظهار داشت:البته مسيري جهت ورود به پاركينگ طالقاني آماده سازي مي شود همچنين دسترسي به خيابان چهارباغ از طريق خيابان شيخ بهايي فراهم مي شود.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان ادامه داد: عمليات جابه جايي لوله هاي تاسيساتي در خيابان طالقاني تا قبل از آغاز سال تحصيلي جديد تكميل و مسير بر روي تردد خودروها باز مي شود.
صلواتي از شهروندان خواست از سفرهاي غيرضروري به مركز شهرخودداري كنند تا از بروز ترافيك سنگين در اين محور جلوگيري شود.

وي تاكيد كرد: پليس راهور نيز به صورت جدي با پارك هاي غيرمجاز در پليس راهور نيز به صورت جدي با پارك هاي غيرمجاز در خيابان شمس آبادي برخورد مي كند تا شاهد ترافيك و راهبندان در اين خيابان نباشيم خيابان شمس آبادي برخورد مي كند تا شاهد ترافيك و راهبندان در اين خيابان نباشيم.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان ادامه داد: همچنين به منظور تسريع در عمليات عمراني ايستگاه مترو انقلاب محور شرقي چهارباغ حدفاصل ميدان انقلاب با خيابان آمادگاه به زودي مسدود مي شود.

صلواتي با اشاره به اينكه عمليات احداث ايستگاه انقلاب دو سال زمان نياز دارد، افزود: بر اين اساس در خطوط حمل و نقل عمومي تغييرات اندكي رخ مي دهد و اتوبوس ها از محور خيابان هاي شمس آبادي و باغ گلدسته استفاده مي كنند.

وي با بيان اينكه تمهيدات ترافيكي در خيابان آماده در نظر گرفته شده است، تصريح كرد: با آماده سازي پاركينگ باغ گلدسته و فرشادي و همكاري پليس راهور ترافيك خيابان آمادگاه روان تر شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار