کد خبر: ۷۲۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 03 March 2019

 

وبسایت نود: تیم های رئال مادرید و بارسلونا از هفته بیست و لالیگا در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود بارسلونا مهمان به پایان رسید. بارسا با این پیروزی نه تنها توانست فاصله اش با تیم دوم را به ۱۰ امتیاز برساند بلکه پس از ۸۷ سال موفق شد از نظر تعداد پیروزی از رئال مادرید در دیدارهای ال کلاسیکو پیشی بگیرد.

خلاصه بازی رئال‌مادرید ۰ – بارسلونا ۱

در حالی که بازی با سرعت بالایی آغاز شده بود، تیم رئال میزبان در دقیقه ۲۲ روی یک کار تیمی خوب و همکاری وینیسیوس و بنزما می توانست توسط مودریچ به گل برسد اما پیکه با یک تکل به موقع توانست شوت این بازیکن را دور کند. بارسا که در چند صحنه خطرناک ظاهر شده بود در دقیقه ۲۶ به گل رسید. پاسکاری سرخی ربرتو و رایکیتچ دفاع رئال را بهم ریخت و ستاره کروات با یک ضربه دقیق و زیبا توانست دروازه کورتوا را باز کند.

گل اول بارسلونا به رئال مادرید (راکیتیچ)

بارسلونا باز هم ال‌کلاسیکو را فتح کرد

سوارز در دقیقه ۳۹ روی پاس راکیتیچ در موقعیت خوبی قرار گرفت اما کورتوا با یک عکس العمل خوب مانع از باز شدن دوباره دروازه اش شد. مسی که در این نیمه چند بار توسط راموس سرنگون شده بود در دقیقه ۴۵ پس از برخورد دست کاپیتان رئال با صورتش به زمین افتاد اما داور باوجود اعتراض بازیکنان بارسا اعتقادی به دادن کارت نداشت.

درگیری راموس و مسی در دقایق پایانی نیمه اول

بنزما در دقیقه ۴۹ در دهانه دروازه بارسا صاحب توپ شد اما در عین ناباوری ضربه اش را به بیرون زد هر چند که این بازیکن در آفساید قرار داشت. بارسا در دقیقه ۵۸ روی سانتر زمینی آلبا نزدیک بود به گل برسد اما توپ پس از برخورد با واران با فاصله ای اندک به بیرون رفت.

دمبله در دقیقه ۷۰ روی پسا بلند زیبای مسی در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد اما ضربه اش با فاصله ای کم از کنار دروازه کورتوا به بیرون رفت.

مسی در ثانیه های پایانی بازی می توانست گلزنی کند اما ضربه زیبای او از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک به بیرون رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار