مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: قیمت بسته‌ها و تعرفه‌های اینترنتی ایرانسل بسیار پایین‌تر از کشورهای دیگر است و این امر امسال هیچ افزایشی نمی‌یابد.
کد خبر: ۷۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 05 August 2015

علیرضا قلمبر دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: قیمت تعرفه‌ها و بسته‌های اینترنتی ایرانسل در کشورمان در حد بسیار پایینی است و با توجه به اینکه این قیمت در سال‌های گذشته افزایش ناچیزی داشته است، امسال برنامه‌ای برای افزایش یا کاهش تعرفه این بسته‌های اینترنتی وجود ندارد.

وی بابیان اینکه شرکت ایرانسل طرح‌های جدیدی را برای جذب مشتریان بیشتر در دستور کار قرار داده است، گفت: یکی از این طرح‌های مهم پیشنهاد شرکت ایرانسل برای مشترکین خود در راستای تماس رایگان به‌صورت صد برابر است.

مدیرعامل شرکت ایرانسل تصریح کرد: درحالی‌که طرح رایگان ایرانسل 15 روز است که در کشور شروع‌شده است، استقبال از این طرح توسط مشتریان بسیار بالا بوده است و این طرح قرار است تا 3 ماه آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: شرکت ایرانسل یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در دنیا در راستای ارائه خدمات اینترنتی نوین به مشتریان است و این شرکت بیش از دو و نیم میلیارد مشترک در سراسر دنیا دارد و در تلاش هستیم فناوری‌های نوین این شرکت به مشتریان را افزایش دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار