معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور 9 هزار و 577 نفر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 06 March 2019

اکبر اسمعیلی، معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس توافق انجام گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این دوره از آزمون استخدامی توسط جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 9 هزار و 576 نفر از آذربایجان شرقی در این دوره از آزمون شرکت کرده اند، گفت: از این تعداد 6 هزار و 110 نفر مرد و 3 هزار و 466 نفر زن هستند.

اسمعیلی بیان کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه 17 اسفندماه در شهرهای تبریز، اهر، مرند، مراغه و میانه برگزار خواهد شد.

مدیراجرایی ششمین آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این آزمون در این استان در 5 شهرستان تبریز با 5 هزار و 323 شرکت کننده، در اهر یک هزار و 56 نفر، در مراغه یک هزار و 143 نفر، در مرند یک هزار و 442 نفر و در میانه 612 نفر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باجه‌های رفع نقص از تاریخ 14/12/97 الی 16/12/97 در شهرهای تبریز، میانه، مرند و اهر دایربوده، افزود: شرکت کنندگان در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات خود می توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir از آدرس باجه های رفع نقص اطلاع یافته و نسبت به اصلاح کارت آزمون اقدام کنند.

اسمعیلی، خاطرنشان کرد: در این آزمون همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند ، دستبند هوشمند و انگشتر هوشمند، پیجر و ماشین حساب در جلسه آزمون خلاف ضوابط بوده و با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد همچنین همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار و حضور داوطلب نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :