رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز و دبیر تشکل آرمان عدالت‌خواه این دانشگاه ظهر امروز در اعتراض به عدم پرداخت حقوق پاکبان ها توسط شهرداری صدرا، بازداشت شدند.
کد خبر: ۷۲۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 08 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: ظهر امروز در محل نماز جمعه شهر جدید صدرا، تعدادی از اعضای بسیج دانشجویی و تشکل آرمان عدالت‌خواه دانشگاه شیراز، در اعتراض به عدم پرداخت حقوق پاکبانان شهرداری صدرا، دستگیر و بازداشت شدند.

رحیم خدابخشی دبیر تشکل آرمان عدالت‌خواه دانشگاه شیراز، احسان زیارتی رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز و محمد پور دبیر سابق تشکل آرمان ازجمله بازداشت‌شدگان امروز در محل نماز جمعه شهر جدید صدرا بودند.

دانشجویان در نماز جمعه صدرا پلاکاردهایی در دست داشتند مبنی بر اینکه «چرا شهرداری صدرا حقوق پاکبان ها را پرداخت نمی‌کند» که برخی کارمندان شهرداری صدرا با شعارهایی همچون «مرگ بر منافق!»جو را متشنج کرده و پس‌ازآن افراد مذکور بازداشت شدند.

به گزارش فارس، یکم اسفندماه جاری گزارشی از عدم پرداخت حقوق پاکبانان توسط شهرداری صدرا در خبرگزاری فارس منتشر شد که پیرو آن بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز نیز طی نامه‌ای خواستار رسیدگی سریع و انقلابی به وضعیت پاکبانان شد، اما در این خصوص شهرداری صدرا اقدامی انجام نداد.

یادآور می‌شود، پیش‌ازاین نیز برخی از پاکبانان به دلیل عدم پرداخت حقوق خود مقابل شهرداری صدرا تجمع کرده بودند که شهرداری صدرا نیز در واکنش به این تجمع و به‌جای پرداخت حقوق پاکبانان زحمت‌کش، آنان را اخراج کرد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار