کد خبر: ۷۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 05 August 2015
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: سوق دادن کارگران به سمت ورزش به بهبود فضای کار کمک می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل خلیلی ظهر امروز در اولین مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ورزش کارگری استان البرز اظهار داشت: ارتقای سلامت جسمی و روحی کارگران می‌تواند سهم اساسی را در توسعه و رونق چرخه‌های کار و اقتصاد داشته باشد.

وی ادامه داد: ورزش علاوه بر سلامت جسم می‌تواند در روحیه و شاداب کردن افراد تأثیرات بسیار مثبتی را داشته باشد و کارگران با روحیه بالا در محیط کار خود حاضر شوند.

این مسئول با بیان اینکه فلسفه وجود ورزش، تربیت اخلاق پهلوانی است،‌ افزود: ورزش باید ضمن ساختن تن، سجایای اخلاقی فردی و اجتماعی را نیز در فرد پرورش دهد.

خلیلی خاطرنشان کرد: توسعه ورزش در میان کارگران موجب نهادینه شدن کار شایسته و بهبود تولید است.

وی افزود: پرداختن کارگران به ورزش در محیط‌های کار ضمن تقویت جسم آنان موجب بهبود روحیه و اخلاق فرد می‌گردد و ورزشکار کارگر می‌تواند در رفتار واخلاق و تلاش و کار شایسته برای سایر کارگران الگو قرار گرفته و به دنبال آن تولید و بهره‌وری را در محیط کار در برداشته باشد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز از حمایت ورزش‌های کارگری در این استان خبر داد و گفت: اقدامات موثری برای توسعه ورزش کارگران در این استان انجام شده است که البته با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی و افزایش جمعیت کارگران لازم است که این مهم با توسعه بیشتر همراه شود.

خلیلی در ادامه سخنان خود از برنامه احداث خوابگاه کارگران در مجموعه ورزشی فرهنگی امام خمینی کارگران(ره)کرج در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: به جهت اسکان تیم‌های ورزشی شرکت کننده در مسابقات ملی و استانی کارگران و نیز ایجاد دیواره سنگ‌نوردی جهت آموزش کارگران و فرزندان آنان این خوابگاه احداث و راه‌اندازی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش هیئت ورزش کارگری استان و نیز حمایت‌های فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور زمینه  توسعه ورزش کارگران به ویژه ورزش قهرمانی کارگران در کشور و استان فراهم شود.

در این مراسم اسماعیل خلیلی به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری البرز معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار