کد خبر: ۷۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 05 August 2015

مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی البرز گفت: تعیین تکلیف مالکیت کاخ مروارید ضروری است چرا که شکوفایی ظرفیت های گردشگری کرج منوط به تعیین تکلیف مالکیت کاخ است.

به گزارش خبرنگار مهر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و رئیس هیات گلف استان از مجموعه کاخ مروارید بازدید کردند. در این بازدید زمینه بهره وری از قابلیت های ورزشی این مجموعه همچون ورزش گلف بررسی شد.

عبدالناصرمیرچی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هکتاراز مجموعه کاخ مروارید در اختیار این سازمان است، اظهار کرد: از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار ستادی و ملی حدود ۷ میلیارد ریال به کاخ مروارید اختصاص یافته است.

وی در دامه گفت: حدود ۴ میلیارد از ۷ میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده برای مجموعه کاخ مروارید مربوط به فضای سبز و علائم و نشانه گذاری و ۳ میلیارد نیز برای مرمت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه با این میزان اعتبار نمی توان عملیات مرمتی کاخ را به سرانجام رساند، گفت: سازمان به دنبال جذب اعتبار بیشتر برای بازسازی مجموعه کاخ مروارید در سال های آتی است امید است سال آینده این اعتبارات به بیش از ۳ میلیارد تومان برسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار