کد خبر: ۷۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 06 August 2015
تابناک گیلان:

جناب آقای زیبا کلام .با درود و سلام بعنوان یک شهروند مطالبی را خدمتتان عارض هستم.

1- شما اولا از رجال سیاسی نیستید که مبادرت به نوشتن نامه به یک فرد فرهیخته و جهادگرمی کنید .

حدود مسئولیت شما فقط در حوزه دانشگاه و کلاس  درس و دانشجویان خودتان است ولاغیر.پس سعی کنید پا را از حدود قانونی خود را فراتر  نزارید .2- بنظر می رسد حضرتعالی خود جویای نام و مطرح کردن خودتان هستید که با نگارش اینگونه نامه ها و دیگر نامه های قبلی بنحوی فضایی را برای معرفی کردن خودتان چه برای انتخابات و یا غیره مهیا می کنید .

قطعا به این نتیجه رسیده اید که اینگونه مکاتبات تبعاتی را برای شما در نظر دارد مانند مکاتباتی که قبلا داشتید و در نهایت به محکومیت شما منجر گردید و با ارفاقاتی که بنابه تقاضای دوستان همفکرتان  در نظر گرفته شد تبدیل به جزای نقدی گردید.

3- جناب زیبا کلام من مانده ام که دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس را .در مکاتبه با دکتر قالیباف دم از حق و حقوق مردم می زنید اما در مصاحبه و نظرات قبلی خود حقوق مردم را نادیده گرفته و اظهاراتی را بیان می کنید که مغایر با حقوق خواسته مردم است .منجمله اظهارات حضرتعالی راجع به مصدق  یا رضاشاه .شما در مناظره ای در دانشگاه صنعتی اصفهان سریعا اعلام کرده بودید ما مدیون چکمه های رضاشاهیم .آیا واقعا اینگونه است .پس حقوق شهدای نهضت اسلامی چه میشود .

آیا قادرید در مقابل خانواده شهدای گرانقدر بگویید فرزند شما اشتباه کرد در مسیر انقلاب و روزهای انقلاب شهید شد چون ایران مدیون دو چیز است یکی شمشیر محمد خان قاجار و یکی چکمه های رضاخان (مطلبی که در مطالبتان در شبکه چهار سیما فرمودید ).4- جناب زیبا کلام مردم در تمام شعارها و در طول زندگی خود به تبعیت از رهبر خود لحضه ای از شعار مرگ بر اسراییل دست برنداشته و نخواهند داشت .به هر حال اینهم یک حقوق مردم و رعایت کردن آن بر عهده ماست .

حال یک نگاهی به نظرشما در مناظره ای که با اکبر گنجی داشتید یادتان می آید که فرمودید من اسراییل را به رسمیت می شناسم چون امریکا او را برسمیت شناخته است .5- جناب زیبا کلام شما مطالبی را در خصوص آقای دکتر قالیباف می نویسید در صورتیکه خود شما به آن پایبند نیستید .لطفا یک نگاهی به عقبه خود بیاندازید .

ببینید نسبت به رعایت حقوق مردم چه کردید.دیدگاهتان در خصوص شعار نه لبنان نه غزه ،نظرتان راجع به  توافقات ژنو ،نظرتان در خصوص اسید پاشی اصفهان ،در خصوص حصرموسوی و کروبی و الی آخر.استاد بزرگوار نقد کردن انسانها بشرطی باید باشد که خود انسان نیز به آنان پایبند باشد .چه خوب است بگویید من زیباکلام و این دیدگاهها قصد دارم در خصوص فردی که عملا و قولا و وجودا ثابت کرده است مدافع نظام و انقلاب و ...است اظهار نظر کنم ببینید آیا همون شاگردان شما به سخنان شما گوش می دهند .اگر فکر می کنید با این مطالب می شود کلاهی برای خود ببافید مطمئن باشید ملت ایران هشیار تر و آگاهتر از این مسائلند .

شما دکتر قالیباف را محکوم به حیف و میل می کنید .برادر من مردم ایران عقلشان به چشمشان است نه به احساسشان .وقتی می بینند مدیران قبلی شهرداری در زمان خود که همه گونه امکانات داشتند نتوانستند عمران و شکوفایی و بهبود اوضاع شهری را فراهم آورند اما اکنون با وجود مشکلات سیاسی و غیره شهر تهران به یک شهر زیبا و شکوفا تبدیل شده قطعا بدانید نه تنها راضی هستند بلکه مشتاقند نفرت و انزجار خود را نسبت به امریکا و اسراییل و ایادی اش از گلوی فردی که ثابت کرده است مقام ایرانی بایستی تکریم شود بیرون بیاید .شما قبل از اینکه پیش داوری کرده باشید و باطصلاح مدعی العموم مردم شوید بهتر است به محله قدیم خود در بازارچه آب منگول و یا سکونت جدید خود در منطقه نیاوران توجه کنید ببینید آیا احترام و تکریم دکتر قالیباف را بر خود یک تکلیف الهی می دانید یا خیر .

ایشان هم در زمان جنگ با دردست گرفتن سکوی فرماندهی لشگر 5 نصر و هم در زمان کنونی با در دست گرفتن سنگر مدیریت شهری جهاد واقعی را به نمایش گذاشته است . سال 63 که حضرتعالی در تکاپوی اخذ ویزا برای انگلیس بودید در جایی پشتیبانی از عملیات میمک به نام عاشورا که منجر به شهادت شهید زین الدین گردید و همچنین عملیات گسترده بدر در منطقه بصره و هورالهویزه بودند .

شما در هواپیمای خود به مقصد انگلیس برای ادامه تحصیل نشسته بودید. جناب زیبا کلام در طول مدتی که در کمال آرامش در هتل اقامتی خود و در دانشگاه صلح شناسی برافورد انگلیس مشغول تحصیل بودید محمد باقر قالیباف فرماندهی سپاهی را براعهده داشت که هم حضورا و هم پدافند و پشتیبانی از عملیاتی همچون قدس در منطقه هورالهویزه و هم عملیات عااشورا در منطقه ایلام میمک و هم عملیات قادر در منطقه اربیل عراق که منجر به شهادت جمعی از عزیزانمان گردید .

عملیات عاشورای 4 ،والفجر 8 و پشتیبانی والفجر 8 در منطقه بصره ،ایستادگی در مقابل عملیا ت آفندی عراق توسط همین رزمندگان و الی آخر ،لطفا حضور خود را در یک منطقه جنگی بفرمایید تا متوجه باشم نقد از زبان یک دوستدار نظام و انقلاب بیرون می آید .جناب زیبا کلام موضعگیری حضرتعالی در قبال سیاست خارجی چقدر در حوزه اشخاصی است که در طول زمان به انقلابی بودن آنان شک و شبهه داریم می باشد شما اول مسئله را حل کنید .

لطفا حضرتعالی در خصوص کم و کیف خون های آلوده هستید برای ملت بزرگوار ایران توضییح دهید تا ما هم چون دیگران دست آقای پابیوس رو ببوسیم .جناب استاد بزرگوار آقای زیبا کلام مملکت هم به وجود متخصصان نیاز دارد هم دلسوزان .هم به قلم نیاز دارد هم به خون .دکتر قالیباف هم با خون خود و برادر شهیدش ثابت کرده مدافع انقلاب و دستاوردهای اوست هم با عملش .

خواهش می کنم بعنوان یک برادر کوچک خود موضع گیری های سیاسی را همانطور که دلواپس حقوق شهروندی هستید بسمت و سوی ثبات نظام و انقلاب و خون شهدا هدایت کنید و از مطالبی که باعث تشویش اذهان مردم می شود جدا پرهیز کنید که قطعا اطلاع دارید زمان تلقین میت به او تفهیم می کنند که المرگ الحق ،النشور الحق،المیزان الحق ،الحساب و کتاب حق و جواب دادن هم حق . خدا نگهدار و حق یاریتان باشد)
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار