معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: این استان آمادگی دارد در صورت اعلام وزارت کشور هر نوع کمک، ارایه خدمات و اعزام نیرو را به مناطق سیلزده شمال انجام دهد.
کد خبر: ۷۲۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 24 March 2019

به گزارش تابناک، روز یکشنبه به دلیل پیش بینی هواشناسی برای ورود سامانه بارشی به استان اصفهان و احتمال سیل و آبگرفتگی برخی نقاط استان جلسه مدیریت بحران در استانداری اصفهان برگزار شد. در این جلسه پیرامون موضوعات مختلفی از جمله سیل شمال کشور و حتی شهرآورد اصفهان اشاره شد.

حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در مورد ورود استان اصفهان به موضوع سیل شمال کشور گفت: اصفهان معین اصلی استان تهران است و درباره سایر استان ها با توجهه به ضرورت و نیازی که اعلام شود ورود پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز برای سنجش میزان آمادگی مدیران و دستگاه های اجرایی برای برنامه ریزی مناسب در مواقع بحران ها برگزار شده اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی روزهای آینده حاکم بر استان اصفهان، بارش و احتمال آبگرفتگی و سیلاب در منطقه زیاد و هشدارهای لازم در این خصوص داده شده است.

غلامی تصریح کرد : کاشان، شاهین شهر و میمه سال قبل در بحران سیلاب سال گذشته با مشکل روبه رو شدند، بنابراین هشدارها و نکات لازم به تمامی مناطق به ویژه فرمانداری های این شهرستانها ارایه شد تا مرز آمادگی خود را برای مواجهه با سیلاب احتمالی روزهای آینده افزایش دهند.

ضرورت تغییر ساعت برگزاری شهرآورد اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس ستاد خدمات سفر استان اصفهان در مورد ساعت برگزاری شهرآورد اصفهان در تاریخ 6 فروردین گفت: با توجه به مجاورت ورزشگاه نقش جهان با کمپ اسکان مسافران نوروزی 'فدک' این کلانشهر از فدراسیون فوتبال درخواست کرده ایم ساعت شهرآورد نصف جهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن را تغییر دهد.

غلامی با بیان اینکه در صورت تغییر ساعت بازی از 17 به 14، می توان عبور و مرور مسافران و هواداران در مسیر منتهی به 2 محل یاد شده را مدیریت و تاحدی از بروز ترافیک سنگین پیشگیری کرد گفت: عباس رضایی استاندار اصفهان در این ارتباط با فدراسیون مذاکره کرده و قرار است تصمیم نهایی تا امروز اعلام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار