ابوترابی:
نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت : رونق تولید نیازمند تسهیل قوانین و رفع موانع و چالش های پیش روی این عرصه است.
کد خبر: ۷۲۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 25 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، ابوالفضل ابوترابی با بیان اینکه بروکراسی سخت اداری و قوانین سخت سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی، انگیزه افراد را از بین می برد گفت: برای رونق تولید باید قوانین تسهیل و سخت گیری های اداری از بین برود. 
وی با اشاره به اینکه فعالیت های سلیقه ای دستگاه های اداری برای سرمایه گذاران و ایجاد کنندگان کسب و کار بستر را برای رونق تولید از بین خواهد برد اضافه کرد: باید به منظور تحقق شعار سال و عملیاتی سازی منویات رهبر معظم انقلاب چنین برخوردهایی اصلاح شود. 
نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل قوانین نیازمند همکاری نمایندگان مجلس است، خاطرنشان کرد: در مجلس باید قوانین آسان تصویب و دولت سخت گیری ها و شرایط بحرانی که برخی از سازمان ها از جمله تامین اجتماعی دارد، تسهیل کنند. 
وی ادامه داد: در جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی اجرای برخی از قوانین کارآمد نیست و باید تصمیم گیری سریع انجام شود که از جمله این تصمیم سازی ها کاهش برخی از فرآیند های اداری و تسهیل شرایط برای تجارت و فعالیت های صادراتی است. 
ابوترابی با تاکید بر ضرورت ارایه پیشنهاد از سوی فعالان اقتصادی و اتحادیه و نهادهای فعال در این حوزه برای تسهیل قوانین، ادامه داد : فعالان عرصه تولید به عنوان پیشتازان عرصه اقتصاد پیشنهادات و نظرات خود را به مجلس و دولت ارائه و برای اجرای آن همکاری کنند. 
وی یادآورشد: برای رونق تولید شناخت عرصه های مهم تولیدی و استفاده از فناوری های نوین نیاز است که دانشگاهیان و متخصصان با رصد وضعیت بازار و تقاضا برای این موضوع کار کنند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار