معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: اکیپ‌های راهداری برای مقابله با بحران‌های احتمالی در مناطق مستعد سیل، راهدارخانه‌ها و ادارات شهرستانی مستقر شدند.
کد خبر: ۷۲۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 26 March 2019

به گزارش تابناک، فرزاد دادخواه با بیان اینکه در پی بارش شدید باران و برف که از ساعات پایانی روز یکشنبه در غرب استان آغاز شده بود و تا روز دوشنبه کل استان را فراگرفت، راهداران به حالت آماده باش درآمدند گفت: این بارش ها در روز دوشنبه در غرب استان اصفهان به صورت برف و باران ادامه یافت.

او تصریح کرد: در شهرستان‌های چادگان، گلپایگان، فریدن و بویین میاندشت، خوانسار، تیران و کرون و در مناطق جنوبی استان اصفهان در شهرستان‌های سمیرم، شهرضا، دهاقان و در ادامه شمال و شرق استان شاهد بارش‌های شدید بودیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، آمادگی لازم به پرسنل داده شده بود و در شب گذشته عملیات راهداری با جدیت تمام انجام شد.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز طرح راهداری نوروزی کلیه اقدامات پیشگیرانه همچون بازدید از آبروها، هدایت آب‌های سطحی، اصلاح شیب شیروانی، تخلیه کانال کنار محورها انجام شد که باعث کاهش خسارات و مشکلات در راه‌ها شد.

دادخواه ادامه داد: شدت بارش‌ها در برخی از محورهای کوهستانی باعث ریزش کوه، آبگرفتگی و اختلال در تردد شد که با حضور راهداران با سرعت رفع شد.

وی تاکید کرد: راهداران هم اکنون در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران عزیز در راه‌ها هستند و عملیات راهداری برای ایجاد تردد ایمن و روان در جریان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار