مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: حوادث ترافیکی و تصادفات تعطیلات نوروزی در این استان از 25 اسفند پارسال تا پنجم فروردین جاری، یکهزار و 386 مصدوم منجر به بستری داشت.
کد خبر: ۷۲۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 26 March 2019

به گزارش تابناک، غفور راستین با بیان اینکه از 25 اسفند پارسال با آغاز سفرها و فعالیت ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان تا پنجم فروردین امسال 6 هزار و 604 ماموریت توسط اورژانس استان انجام شد توضیح داد: از این تعداد، پنج هزار و 215 ماموریت شهری و یکهزار و 389 ماموریت جاده ای بود از بین این ماموریت ها، یکهزار و 307 مورد مربوط به تصادف های شهری و 649 مورد مربوط به تصادف های جاده ای است.
راستین اضافه کرد: در ماموریت های غیر تصادفی، 2 هزار و 853 مصدوم منجر به بستری و در ماموریت های تصادفی یکهزار و 386 مصدوم منجر به بستری در بیمارستان ها داشتیم.
وی شمار مصدومان تصادفی شهری را 898 نفر و مصدومان تصادفی جاده ای را 488 نفر اعلام و گفت: در ماموریت های غیر تصادفی نیز 459 مصدوم جاده ای و 2 هزار و 394 مصدوم شهری منجر به بستری داشتیم.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان، تعداد مراجعه مسافران به ایستگاه های سلامت نوروزی در مبادی ورودی استان اصفهان را در این مدت 170 مورد اعلام و اضافه کرد: متولی اعلام تعداد کشته شدگان در حوادث نوروزی، پزشکی قانونی است.
راستین همچنین با تاکید بر اینکه در 2 روز گذشته هیچ ماموریت اورژانس فوریت های پزشکی در استان اصفهان برای حوادث احتمالی سیلاب اعلام نشد ، تصریح کرد: ما برای کمک رسانی به سایر استان ها در این زمینه اعلام آمادگی کردیم اما تا کنون درخواستی از ما نشده است.
وی با اشاره به آماده باش کامل همه بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس اصفهان، افزود: در 2 روز گذشته بارندگی باعث کاهش ترددها در سطح شهرها و جاده ها و بار ترافیکی مسافرت ها شده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: اصفهان ، نوروز ، تصادف ، اورژانس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار