امام جمعه مهاباد گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی دچار اشتباه بزرگی شده‌اند و هرگونه تجاوز در به رسمیت شناختن منطقه جولان به نفع اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۷۲۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ 29 March 2019

هرگونه تجاوز به منطقه جولان فلسطین اشغالی محکوم است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا عبدالسلام امامی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مهاباد در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی در منطقه جولان فلسطین اشغالی، اظهار داشت: این اقدام آمریکا به طور حتم تجاوز آشکار به سرزمین‌ یک ملت مسلمان بوده و ما این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص مشکلات اقتصادی پیش آمده در کشور گفت: تحریم‌ها تنها دلیل بخشی از  مشکلات کشور است و بخش مهم آن مربوط به مدیریت داخلی کشور بوده که متاسفانه در بسیاری از موارد نتوانسته‌اند با این بحران‌ها به درستی تصمیم‌گیری کنند.

امام جمعه مهاباد در ادامه با اشاره به وقوع سیلاب‌های اخیر در کشور، بخش عمده‌ای از وقوع خسارات حاصل از سیلاب را مربوط به توجه نکردن به قوانین جنگل‌ها و مراتع و تجاوز به این مناطق دانست و افزود: افراد سودجو جنگل‌ها و مراتع را نابود کردند و همین موضوع باعث شد که با افزایش بارش‌ها، سیلاب به راه افتد و باعث تخریب باغات، مزارع و منازل شود.

ماموستا امامی همچنین یادآور شد: در زمان زلزله کرمانشاه، آمار کمک به زلزله‌زدگان بسیار بالا بود، اما با توجه به اینکه این کمک‌ها به طور یکپارچه توزیع نمی‌شد، باعث شد که بسیاری از  مردمان مناطق زلزله‌زده از دریافت نیازهای خود ناکام بمانند و بنابراین لازم است که این کمک‌ها توسط جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گیرد .

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار