امین صفدری برای دومین دور متوالی به مدت 4 سال ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان همدان را در دست گرفت.
کد خبر: ۷۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 06 August 2015

امین صفدری برای دومین دور متوالی به مدت 4 سال ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان همدان را در دست گرفت.

به گزارش فارس؛ مجمع انتخاباتی هیئت ورزشی تیراندازی با کمان استان همدان با حضور نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، مدیرکل ورزش‌ و‌ جوانان همدان و معاون ورزشی وی در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی قدس همدان برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی 14 عضو مجمع حضور داشتند و انتخابات تنها با حضور یک کاندیدا برگزار شد.

پس از برگزاری انتخابات، امین صفدری رئیس سابق این هیئت در دومین دور کاندیداتوری خود موفق شد با کسب هشت رأی از 14 رأی مأخوذه چهار سال دیگر سکانداری هیئت تیراندازی با کمان استان را در دست بگیرد.

در این مجمع نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه همدان ظرفیت بالایی برای میزبانی مسابقات کشوری دارد،‌ گفت: همدان با برگزاری اردوی تیم ملی نونهالان توانایی خود را در میزبانی اردوهای تیم ملی اثبات کرده است و توانایی برگزاری شایسته مسابقات کشوری نیز در آن دیده می‌شود.

مریم پور‌کاظمی اضافه کرد: فدراسیون تیراندازی با کمان موفقیت کسب شده توسط نونهالان ملی‌پوش در مسابقات جهانی را مدیون میزبانی خوب استان همدان در برگزاری اردوی اخیر می‌داند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم گفت: با تعیین رئیس هیئت تیراندازی با کمان خواستار تلاش بیشتر این هیئت برای ترویج و توسعه این رشته در میان جوانان استان هستیم.

سید‌عبدی افتخاری با اشاره به حضور ملی‌پوش همدانی در ترکیب تیم بزرگسالان، تأکید کرد: استان همدان ظرفیت‌های بالایی در این رشته دارد که نیاز به شناسایی و رشد آنها وجود دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم در این دوره چهار ساله گام‌های موثری در این زمینه برداشته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تأکید بر اینکه می‌توانیم شاهد حضور ورزشکاران بیشتری از این رشته ورزشی در تیم ملی و رده‌های سنی مختلف باشیم،‌ گفت: تحقق این مهم نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی بهتر در این هیئت و اجرای موفق این برنامه‌ها است.

گفتنی است، در پایان این مراسم نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از برگزارکنندگان اردوی تیم ملی در استان همدان با اهدای لوح تقدیر کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار